اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال

سئو سايتتون رو به ما بسپاريد.

منظور از توليد محتواي سئو محور چيست؟
اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال
9 روش براي بهبود رتبه بندي SEO در بازاريابي محتواي خود
مدير سئو چه كاري انجام مي دهد؟
بهترين زمان براي اجراي Google Ads
توضيحات متا چيست؟

اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال

مقدمه اي بر سئو در بازاريابي ديجيتالفقط تصور كنيد كه بايد يك خروجي داشته باشيد بدون اينكه هيچ تابلويي روي آن قرار داشته باشيد - بدون نام ، بدون پنجره ... هيچ چيز خاصي. انتظار داريد كه مردم از روي كنجكاوي به دنبال كالاي A بروند ، در حالي كه شما كالاي B را مي فروشيد. حال ، وقتي مغازه اي با نام مناسب و احتمالاً تصوير محصول روي آن داريد ، اين باعث جذب بسياري از افراد در بازار خواهد شد. خيابان ، و آنچه شما مي فروشيد را مي پرسند و برخي از اين مشتريان اهداف بالقوه خود را در مورد تجربه خريد خود و محصولات و مغازه هاي شما مي گويند.

مثال اول مانند يك وب سايت است كه بهينه سازي نشده است ، در حالي كه نمونه دوم مربوط به يك وب سايت بهينه شده است.
SEO (بهينه سازي موتور جستجو) فرآيند ساختن يك صفحه وب آسان ، يافتن آن آسان و طبقه بندي آن آسان است. اين درمورد كمك به مشتريان شما در يافتن تجارت شما از بين هزار شركت ديگر است. SEO بخشي جدايي ناپذير از هر استراتژي بازاريابي ديجيتال است.

اين اساساً مربوط به يك حركت جامع به سمت سوق دادن مشتري به سمت تجارت شما از طريق سيستم عامل هاي آنلاين است. و براي انجام اين كار ، بايد اطمينان حاصل شود كه وب سايت در SERP (صفحه نتيجه موتور جستجو) از رتبه بالاتري برخوردار است. براي اينكه در اين مورد به شما ايده بدهيم ، بياييد با اين واقعيت سئو شروع كنيم - هر ماه تقريباً 14 ميليارد جستجو آنلاين انجام مي شود.

ظهور اقتصاد جهاني تقريباً باعث مي شود كه هر كسب و كاري حضور آنلاين داشته باشد. فقط تصور كنيد كسري از اين 14 ميليارد جستجو براي تجارت شما اتفاق مي افتد. براي دستيابي به اين معيار ، وب سايت شما بايد داراي رتبه بالاتري در SERP باشد ، بايد در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي عملكرد خوبي داشته باشد و فعاليت هاي PPC (پرداخت به ازاي هر كليك) در كنار ساير وظايف بازاريابي ديجيتال بايد بسيار خوب باشد.


براي هر مشاغل ، تبليغات بيشترين نياز را دارد. وقتي هر مشاغلي آنلاين مي شود ، تبليغات براي به دست آوردن تعداد زيادي از ترافيك وب بهترين عملكرد را دارد. سئو فرصت زيادي براي تبليغات رايگان مي دهد.


سئو مناسب باعث مي شود وب سايت در صفحه اول SERP قرار گيرد. و عقيده عمومي اين است كه مردم به طور كلي دو صفحه اول SERP را اسكن و بررسي مي كنند. تقريباً ، 74٪ از مصرف كنندگان از موتورهاي جستجو براي يافتن اطلاعات مشاغل محلي استفاده مي كنند. در مقايسه با بازاريابي آنلاين ، مانند PPC ، بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ، برنامه بازاريابي از طريق ايميل ، سئو بازده سرمايه گذاري نسبتاً خوبي را ارائه مي دهد. به صورت روزانه ، تقريباً 80-90٪ مشتريان قبل از خريدن نهايي محصولات ، بررسي آنلاين را بررسي مي كنند.

سئو چگونه كار مي كند؟موتور جستجو انسان نيست بلكه نرم افزاري است كه محتواي صفحه وب را جستجو مي كند. بنابراين ، مانند موتورهاي جستجوگر انسان متن محور نيستند. آنها تعدادي از فعاليتها را كه منجر به نتايج جستجو مي شوند - خزيدن ، اسكن و ذخيره سازي (يا نمايه سازي) ، دوره هاي عملي ، اندازه گيري تناسب و بهبودي - به پايان مي رسانند. تمايز با تعداد برتري اين است كه شما مولفه هاي طراحي را محاسبه مي كنيد ، نه اقدامات يك فرد. به عنوان مثال ، برخي از عناصر شناخته شده براي ايجاد نمره كيفيت به شرح زير است:

نام و آدرس وب سايت محتواي صفحهبرچسب هاي متاخصوصيات لينك قابليت استفاده و دسترسي طراحي صفحه بياييد ببينيم كه اين چرخه چگونه كار مي كند:
خزيدن: هر موتور جستجو داراي نرم افزاري است ، معروف به خزنده يا عنكبوت (در صورت Google آن Googlebot است) كه محتواي صفحه وب را خزنده مي كند. در صورت ظاهر شدن صفحه جديد يا به روزرساني هر صفحه موجود ، براي خزنده امكان مشاهده روزانه وجود ندارد ، برخي از خزنده ها ممكن است به مدت يك يا دو ماه از يك صفحه وب بازديد نكنند.

در اين ارتباط ، بايد به خاطر داشته باشيم كه همه موتورهاي جستجو مي توانند خزنده شوند: اين ويژگي نمي تواند تصوير ، Flash Movies ، JavaScript ، Frames ، صفحه محافظت شده با گذرواژه و فهرستها را خزنده كند.

بنابراين ، اگر اكثر اين موارد را در وب سايت خود داريد ، بهتر است يك آزمايش شبيه ساز كلمه كليدي را انجام دهيد تا ببينيد آيا توسط عنكبوت قابل مشاهده است. مواردي كه قابل مشاهده نيستند ، به صورت تكه تكه شده و نمايه سازي نشده و يا پردازش نمي شوند. از طرف ديگر ، آنها براي موتورهاي جستجو مفقود مي شوند.

نمايه سازي: محتواي پس از خزيدن ، عنكبوت صفحه نمايه شده را در يك پايگاه داده غول پيكر ذخيره مي كند ، جايي كه مي توان با وارد كردن يك رشته جستجو يا كلمه كليدي مرتبط ، آن را بازيابي كرد. براي انسان اين امكان پذير نيست ، اما براي موتور جستجو ، اين كار هر روزه است. گاهي اوقات ، موتورهاي جستجو نمي توانند محتواي صفحه را درك كنند. و براي اين منظور ، بايد صفحه را به درستي بهينه كنيد.كار جستجو: با هر درخواست جستجو ، موتور جستجو پردازش مي كند ، يعني عبارات كليدي جستجو شده را با صفحات فهرست شده و ذخيره شده در پرونده خود در تضاد قرار مي دهد.

بيش از ميليون ها صفحه عبارات جستجو يكسان دارند. بنابراين ، موتور جستجو عملياتي براي اندازه گيري ميزان مرتبط بودن همه صفحات است و با آنچه كه در كلمات كليدي درج شده در SERP نمايه مي كند مطابقت دارد.الگوريتم ها: الگوريتم جستجو يك ابزار تشخيصي است كه يك معما را مي گيرد (وقتي جستجو با يك كلمه كليدي خاص وجود دارد) ، ركوردي را كه حاوي كلمات كليدي فهرست بندي شده و URL هايي است كه با آن كلمات كليدي مرتبط هستند مرتب مي كند ، برخي از پاسخ هاي احتمالي را تخمين مي زند و سپس صفحاتي را كه داراي كلمه يا عبارتي هستند كه جستجو شده است ، يا در محتواي متن يا در URL كه به صفحه هدايت مي كند ، برگرداند.

سه الگوريتم جستجو وجود دارد - الگوريتم هاي On-Site ، Off-Site و Whole-Site.

هر نوع الگوريتم به طور قطع جنبه هاي مختلف صفحه وب را بررسي مي كند ، مانند برچسب هاي Meta ، برچسب هاي عنوان ، پيوندها ، تراكم كلمات كليدي و غيره ، اما همه آنها بخشي از يك الگوريتم بسيار بزرگتر هستند. به همين دليل است كه رشته جستجوي مشابه نتايج متفاوتي را در موتورهاي جستجوي مختلف با الگوريتم هاي مشخص ايجاد مي كند.

و همه اين موتورهاي جستجو (اوليه ، ثانويه و هدفمند) به طور دوره اي الگوريتم هاي خود را تغيير مي دهند ، بنابراين اگر مي خواهيد در سطح بالايي باشيد بايد بدانيد كه چگونه با اين تغييرات سازگار شويد. اين كار به تخصص صحيح سئو نياز دارد.
بازيابي: نتيجه نهايي در نتايج جستجو قابل مشاهده خواهد بود.سئو و بازاريابي ديجيتالظاهراً به نظر مي رسيد هيچ تفاوتي بين سئو و رويكردهاي بازاريابي ديجيتال وجود ندارد. هم عملكردهاي يكساني را اجرا مي كنند و هم مهارت هاي يكساني دارند.

فقط براي نيازهاي بازاريابي ، عناوين مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. براي درك اين موضوع ، بايد نگاه كاملي به اين مفاهيم داشته باشيم. شكل زير به روشني نشان مي دهد كه SEO به عنوان زيرمجموعه اي از بازاريابي ديجيتال پايه ريزي شده است.
افراد SEO درگير بازديدهاي ارگانيك هستند ، در حالي كه بازارياب هاي ديجيتال وجود كاملا آنلاين (يك شركت) را هدف قرار مي دهند كه فراتر از SEO است.

در عمل ، يك مشاور سئو به طور كلي زمينه هاي ديگر بازاريابي ديجيتال را دنبال مي كند. و كل بسته خدمات بازاريابي ديجيتال SEO ممكن است همه تحت عنوان بسته هاي SEO ذكر شده باشد زيرا مشتريان اساساً اين را راحت تر درك مي كنند.
روند معاصر شامل برخي خدمات ديگر همراه با بهينه سازي وب سايت و بازاريابي موتور جستجو است. به عنوان مثال ، برخي از عوامل هستند كه به معناي انتخاب كلمات كليدي مناسب ، به SEO كمك مي كنند ، مانند وبلاگ نويسي با محتواي SEO ، بازاريابي متني ، بازاريابي رفتاري ، تبليغات تلفن همراه ، Alt-Tex در تبليغات بانر ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، RSS ، بازاريابي ويروسي و تبليغات محتواي ويديويي. و براي آن يك استراتژي بازاريابي ديجيتال و سئو بايد وجود داشته باشد.

سئو - بازاريابي ديجيتال يكپارچهو بعد از طي مسيري طولاني ، توسط برخي از كارشناسان بازاريابي به يك SEO يك بازاريابي ديجيتال يكپارچه مي گويند. بگذاريد كمي در اين مورد روشن كنيم.
بيشتر و بيشتر ، استفاده از SEO براي موفقيت كلي بازاريابي ديجيتال مهم مي شود. و اگر با دقت شاهد تغيير پارادايم سئو در طول سالها باشيم ، ايده بسيار خوبي به دست ما مي رسد.

در اواسط دهه 90 ، وقتي اولين SEO به تصوير كشيده شد ، ارسال دستي ، برچسب كلمات كليدي Meta و پر كردن كلمات كليدي از جمله تكنيك هاي معمول لازم براي رتبه بندي خوب در SERP بود. سپس در سال 2004 ، براي بدست آوردن ترافيك وب ، لينك بمب گذاري لينك مرتبط ، خريد پيوند از انفجارهاي اسپم نظر خودكار وبلاگ و ايجاد وب سايت هاي بين پيوندي صورت گرفت.

سپس در سال 2011 ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و گنجاندن جستجوي عمودي به روش اصلي انجام SEO تبديل شدند. الگوريتم هاي موتور جستجو هر از چند گاهي به خاطر ايجاد ترافيك به روز مي شوند. تاكتيكهاي مورد استفاده در سال 2004 همه منسوخ شده اند زيرا فراخوان جديد چيز ديگري است.
امروزه ، بسياري از الگوهاي رفتاري كاملاً روشي را تغيير داده است كه يك مشاور SEO قبلاً كار كرده است ، اگرچه درك اوليه همان ثابت است ، مانند برچسب هاي عنوان ، برچسب هاي H1 و موضوع مورد نظر همه ، به لطف پيوندهاي Google. اما بسياري از برنامه هايي كه قبلاً از راه دور بوده اند ، همان چيزي است كه ما براي قضاوت در مورد سئو ديگر استفاده نمي كرديم.

https://www.educba.com/seo-in-digital-marketing/


رسانه هاي اجتماعي: بازاريابي شبكه هاي اجتماعي به دليل افزايش استفاده از رويكرد بازاريابي ويروسي از طريق Facebook ، LinkedIn ، Twitter ، Yammer و Google+ اهميت بيشتري پيدا مي كند. اين سايت هاي شبكه هاي اجتماعي براي كنترل كامل پتانسيل جستجوگرها بايد مطابق با بهترين روش هاي جستجوگرها باشند.رويكرد امروز پيوندهاي بيشتر با هدف دستيابي به رتبه بالاتر نيست: اعتبار شخصي به جنبه اي مهم تبديل شده است.

مدرسه قديمي لينك سازي برخي بداهه ها را دارد. اعتقاد رايج در مورد رتبه بندي بالا در نتايج جستجو در حال تغيير است - استراتژي هاي محتوا ابزار اصلي نيستند ، بلكه توليد لينك هاي ورودي با كيفيت هستند كه به عنوان يك عنصر بسيار مهم SEO براي تأثيرگذاري بر رتبه بندي باقي مي مانند. مفهوم "پيوند" از اين نظر در حال تغيير است. ايده اصلي ساخت پيوند سنتي براي اندازه گيري تمام پيوندهاي دنباله رو كه يك وب سايت مي تواند ايجاد كند و به طور كامل تمام پيوندهاي بدون دنباله را ناديده مي گيرد.

روش ايجاد هرچه بيشتر پيوندها بود. اين سيستم داراي اشكالاتي بود كه برخي از بازاريابان كلاه سياه از آن بهره مي بردند و سرانجام گوگل الگوريتم هاي خود را تغيير داد ، كه كاملاً به روش سنتي ايجاد لينك منجر شد. اين به عنوان هرزنامه شناخته مي شد. حتي وبلاگ نويسي مهمان با انگيزه تنها براي ايجاد پيوند نيز سوزانده مي شود. وبلاگ نويسي مهمان اگر بخواهد مخاطبان جديدي ايجاد كند ، خود را به عنوان يك متخصص معرفي كنيد و با جامعه هدف خود درگير شويد ، واقعاً خوب عمل مي كند.پيوندهاي ضمني موجود در:

به آن پيوند ضمني گفته مي شود زيرا در اصل هيچ پيوندي براي بازگشت به سايت منبع وجود ندارد. ذكر نام تجاري و استناد آنلاين بايد با دقت انجام شود و به خوبي در محتواي سايت گنجانده شود. اين به چندين شكل انجام مي شود. در محتوا ، نام هاي تجاري به طور كلي به محصولات يا خدمات متصل هستند ، و نحوه ارتباط آن با محتوا توضيح داده مي شود. اين مي تواند در نظرات باشد كه در نهايت به طور ضمني به خوبي در محتوا نيز ادغام شده است. تا زماني كه از نام تجاري يا وب سايت استفاده مي شود ، يك نام تجاري يا استناد ايجاد مي شود.


قضاوت بهتر در اعتبار برند: گوگل اهميت زيادي به عمل سابق ايجاد پيوند سنتي نمي دهد. يك مرجع تجاري جديد در قالب نام تجاري حاكم خواهد شد.اصلاً دستكاري وجود ندارد: اكنون نمي توان متن ها و پيوندهاي Anchor را دستكاري كرد. روش اتصال كلاه سياه به سايتي كه با سايت منبع كاملاً بي ربط باشد ، با ذكر نام تجاري يا استنادات آنلاين جايگزين مي شود. هنگامي كه يك نام تجاري در محتواي سايت بي عيب و نقص بافته شد ، پيوند ضمني بايد به سايتهايي اشاره كند كه بايد با سايت منبع مرتبط باشند.تأثيرگذاري بر سيگنال هاي اجتماعي از طريق ذكر نام تجاري: ذكر نام تجاري يا استناد آنلاين به عنوان يك عامل مهم براي استفاده از سيگنال هاي اجتماعي براي سئو حساب مي شود. پيوندهايي كه از طريق شبكه هاي اجتماعي ايجاد شده اند پيوندهاي بدون دنباله هستند كه بر رتبه بندي SERP تأثيري ندارند.

اما وقتي هر محتواي منبع با اين لينك هاي ضمني يا حتي بدون آن به صورت اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود ، اظهار نظر مي شود ، توييت مي شود يا از او نقل قول مي شود ، بايد به بالاترين رتبه برسد. كل اين فرآيند اتصال مجدد از طريق رسانه هاي اجتماعي را بهينه سازي شبكه هاي اجتماعي مي نامند.نقل قول آنلاين عامل مهمي براي سئو محلي است: سئو محلي مشتريان بالقوه شركت هاي كوچك و متوسط ​​را هدف قرار مي دهد.

استنادها هميشه براي سئو محلي خوب هستند. در اينجا ، استفاده از نام ، آدرس و شماره تماس توسط Google براي تصوير بزرگتر مورد توجه قرار گرفته است.تعادل بين پيوند سنتي و نام تجاري: شما نبايد تصور غلطي مبني بر اينكه اكنون فقط نام تجاري وجود دارد ، ايجاد كنيد و پيوند سنتي منسوخ شده است. بايد تعادل بين اين دو برقرار باشد. بايد به همان اهميت اهميت داده شود. در زير يك استراتژي ايجاد پيوند متعادل بين پيوندهاي ضمني و صريح آورده شده است:فقط از داشتن نسبت بالاتري در پيوندهاي صريح با ذكر نام تجاري خود خودداري كنيد تا از خطر احتمالي اسپم شدن كه مي تواند بر برند شما تأثير بگذارد ، فرار كنيد.

گوگل عمل محتواي بصري را كه ويروسي مي شود دوست دارد زيرا اين روش صحيح براي حفظ نسبت مناسب پيوندهاي سريع به نام تجاري است.مي توان از وبلاگ نويسي مهمان براي تبليغ نام تجاري استفاده كرد.استراتژي ايجاد پيوند بايد تا حد ممكن منصفانه و معمول باشد.براي تلقين نام هاي تجاري از هر راه ممكن استفاده كنيد - شبكه هاي اجتماعي ، وبلاگ نويسي مهمان ، نظرات و خبرهاي RSS كه مي توانند ويروسي شوند.آخرين ، اما كمترين اهميت ، آماده سازي وب سايت خود در مورد مخاطبان هدف - آنچه شايسته آنها هستند ، نيست.

محتواي مرتبط و ارزشمند بايد در آن جريان پيدا كند.بهينه سازي شبكه هاي اجتماعي ورودي جديدي دارد ، بهينه سازي ويدئو: كارشناس SEO امروز مي داند چگونه محتواي ويدئو را بهينه كند ، به طور موثر توزيع كند و كارايي آن را به روش هاي معني دار اندازه گيري كند.جستجوي پولي دوباره تعريف شده است: براي دستيابي به نتايج در دو طرف راهرو ، يك برنامه بهينه سازي مشترك بايد از ابتكارات جستجوي پرداخت شده با درجه بالايي از تلاش گروهي با تيم جستجوي ارگانيك پيروي كند.

استفاده از داده ها: قابليت درك ، استخراج و استفاده بهينه از داده ها براي هدايت استراتژي و تقسيم منابع در بودجه محدود براي بالاترين ميزان بازگشت سرمايه (بازده سرمايه) پارامتر مهم ديگري است.عوامل متفرقه سئو مدرن: نرخ گزاف گويي ، سرعت سايت و اخيراً محتواي بالاتر از برابر ، فاكتورهاي مهمي در الگوريتم هاي مهمترين موتورهاي جستجو شناخته شده اند. همچنين ، تبليغات نمايشگر ، از جمله هدف گيري رفتاري يا بازاريابي هدفمند و تبليغات متني ، از كلمات كليدي هدفمند توليد شده در روشهاي جستجوي ارگانيك استفاده مي كنند. بيش از همه ، همه شما بايد ايده كاملي در مورد كمپين هاي بازاريابي و مدل كسب و كار داشته باشيد ، تا بتوانيد از راه هاي احتياط آور كار كنيد.

يك استراتژي SEO ايجاد كنيدبراي داشتن يك سيستم سئو مناسب صدا بايد استراتژي سئو خوبي داشته باشيد. در زير برخي از نكاتي وجود دارد كه بايد هنگام تنظيم استراتژي SEO از خود بپرسيد:
بازار هدف شما: منظور از SEO اين نيست كه بتوانيد براي فروش اقلام خود تا آنجا كه مي توانيد ترافيك وب بدست آوريد. برخي از شرايط جغرافيايي و مشخصات جمعيتي مشتري بسيار مهم است كه مشتري خود را از كجا و چگونه جذب كنيد.

تنظيم دقيق اين قطعات باعث اطمينان و موفقيت شما در ادامه كار مي شود. Google Analytics به شما كمك مي كند تا در مورد اين عوامل تحقيق كنيد.تمركز خود را روي رويكردهاي دوستانه تلفن همراه بگذاريد: وب سايت شما بايد بتواند به درستي در موبايل جا بيفتد و رضايت يكساني را از طريق دسترسي مشتري به سايت شما در رايانه هاي شخصي به شما بدهد. يك چيز واضح است ، تلفن همراه از ميز كار پيشي مي گيرد.

بنابراين ، حتماً با بررسي عملكرد وب سايت خود در برنامه هاي تلفن همراه ، آن خط را باز كنيد. URL وب سايت خود را در تست Mobile-Friendly Google براي اين آزمايش كنيد.گزينه هاي بيشتر در موتورهاي جستجو: وب سايت شما نه تنها بايد در Google بلكه در ساير موتورهاي جستجو مانند Yahoo ، MSN ، AOL و DuckDuckGo عملكرد خوبي داشته باشد. هر موتور جستجو الگوريتم هاي جستجوي مختلفي دارد كه بايد آنها را بشناسيد و بر اين اساس وب سايت خود را براي اين جستجوها سازگار كنيد.

كاربران شما ممكن است از هر جاده اي بيايند.كلمات كليدي منطبق با ROI شما: وقت خود را صرف اصلاح كلمات كليدي مرتبط كنيد. همانطور كه رفتارهاي كاربران را تعريف مي كند ، روي كلمه كليدي Long Tail متمركز شويد. با دقت تمام به اين فكر كنيد كه مي توانيد كيفيت دم بلند را در عبارات كليدي خود قرار دهيد. موفقيت كلمات كليدي بايد با توجه به ميزان بازگشت سرمايه (بازده سرمايه گذاري) شما اندازه گيري شود.

پاك كردن وب سايت و محتواي با كيفيت: اهداف اصلي وب سايت كاربر پسند ، پيمايش واضح ، كلمات كليدي SEO ، برچسب هاي Meta بهينه شده ، برچسب هاي عنوان و تراكم كلمات كليدي متعادل در محتواي كيفي ، مرتبط و سازگار است. هر صفحه بايد در اطراف مضامين كلمات كليدي ، با محتواي منحصر به فرد و غير دزدي ادبي ساخته شود. همچنين نبايد هيچگونه پر كردن كلمه كليدي وجود داشته باشد. "محتوا يك تعهد است ، نه يك كمپين."

پيوندهاي با كيفيت و مرتبط و رسانه هاي اجتماعي: شما بايد به كيفيت ساخت و پيوندهاي مربوطه كه از طريق آنها مي توانيد تعداد زيادي از ترافيك وب را بدست آوريد توجه كنيد. و در راستاي سئو ، شما بايد يك بستر جامع و به روز رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد. بايد به ياد داشته باشيد كه تعداد زيادي از ترافيك از طريق حضور اجتماعي مشاغل شما ايجاد مي شود.

https://javadyasemi.ir/seo-services/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.