بهترين زمان براي اجراي Google Ads
شما مي توانيد با برنامه ريزي تبليغات خود در طي روزها يا ساعاتي كه مخاطبان شما علاقه مند هستند و به احتمال زياد تبديل مي كنند ، حساب Google Ads خود را براي ساعت روز (يا روز هفته) بهينه كنيد. مزاياي يك برنامه تبليغاتي سفارشي شامل موارد زير است:
1. بودجه روزانه خود را به طور مساوي هزينه كنيد
در Google Analytics ، به Acquisition »Google Ads» ساعت روز برويد تا ببينيد كه در حال حاضر دلارهاي Grant Ad خود را خرج مي كنيد. اين همچنين مي تواند به شما كمك كند تا ببينيد كه حساب شما "حداكثر" چگونه است.
(به عنوان مثال ، اگر شما به راحتي همه كمك هاي مالي خود را هر روز صرف مي كنيد ، يا اگر بيشتر روزها وارد سيم مي شويد). اگر بودجه تبليغاتي خود را بيشتر كرديد ، احتمالاً چيزي شبيه به اين را مشاهده خواهيد كرد:
شما در طول روز كمك مالي خود را تقريباً به طور مساوي مي گذرانيد ، وقتي اكثر افراد آنلاين فعال هستند و در نيمه شب بودجه Ad Grant تمام مي شوند ، اوج مي گيريد.
اگر حساب كاربري شما بسيار زياد است (يعني خرج كردن تمام دلارهاي Google Ads در اوايل روز) ، چيزي شبيه به اين خواهيد ديد:
تبليغات Google شما قله هاي خود را خرج مي كند ، اما پس از اتمام بودجه ، نيمه شب نيمه روز به پايان مي رسد. اگر حساب تبليغاتي شما در اوايل روز بودجه خود را كاهش مي دهد ، ممكن است در ساعت هاي بعدي ترافيك ارزشمندي را جستجو كنيد كه در جستجوي اصطلاحات مرتبط است.
شما مي توانيد با تنظيم يك برنامه آگهي سفارشي براي ذخيره بودجه ، اين امر را اصلاح كنيد و تبليغات خود را فقط در ساعات با علاقه زياد يا بالا تبديل نشان دهيد تا اطمينان حاصل شود كه هيچكدام از دلارهاي تبليغي شما (يا تبليغات واقعي Google) شما هدر نمي روند.اما صبر كنيد ، چگونه قرار است بدانيد مخاطبان شما بيشترين علاقه و اشتياق را دارند؟
2. ساعتهاي جستجوگر حجم بالا را هدف قرار دهيد
بياييد بگوييم شما يك سازمان مانند ايدز بزرگتر هستيد و مي خواهيد به افرادي كه در جستجوي اطلاعات در مورد HIV هستند دسترسي پيدا كنيد. با استفاده از Google Trends ، مي توانيم هر روز حدود ساعت 11 عصر ، حجم جستجوي لكه هاي "HIV" را مشاهده كنيم.
اگر ساعت 2 بعد از ظهر بودجه نداريد ، در ساعت هاي اوج مورد علاقه مخاطبان خود گم مي شويد! با استفاده از Google Trends يا ابزارهاي تحقيق مشابه با كليد واژه ، مي توانيد درك كنيد كه افراد در جستجوي مباحث و موضوعات مرتبط با ماموريت سازمان شما هستند و به همين ترتيب برنامه هاي تبليغاتي خود را برنامه ريزي كنيد.
همچنين مي توانيد به بررسي ترافيك ارگانيك به سايت خود نگاهي بيندازيد تا درك بهتري از زماني كه كاربران به دنبال اطلاعات و خدماتي هستند كه سازمان شما ارائه مي دهد ، داشته باشيد.در اين حالت ، در آنجا كه ما در حال تلاش براي افرادي هستيم كه در جستجوي اطلاعات HIV هستند ، هدفمند كنيم ، مي توانيم برنامه تبليغاتي سفارشي را تعيين كنيم تا بعداً در روز فعاليت خود را شروع كنيم تا اطمينان حاصل كنيم كه مقداري بودجه براي اين مخاطبان حفظ مي شود (و بهترين زمان براي اجرا تبليغاتي كه به كاربراني مي پردازند كه در جستجوي منابع مرتبط هستند).
3. ساعتهاي پر تبديل را هدف قرار دهيد
ترافيك عالي است ، اما ما در اينجا در Whale Whale همه چيز راجع به تبديل اينجا هستيم. خوشبختانه ، در گزارش سفارشي ساعتي شما ، مي توانيد ببينيد كه چگونه نرخ تبديل هدف وب سايت شما در طول روز در نوسان است.
اين امر به شما امكان مي دهد زمان هايي را كه كاربران احتمالاً اقدام به انجام فعاليت در سايت شما مي كنند ، در روز مشخص كنيد. در طي اين ساعتها استراتژي تبليغات Google خود را تنظيم كنيد.
در اين مثال ، ممكن است استنباط كنيم كه بهترين زمان براي اجراي تبليغات از 11 صبح تا 9 شب است ، هنگامي كه مي دانيم بيشترين فرصت را براي تبديل بازديد كنندگان سايت داريم و بر اين اساس برنامه ريزي ها را ترتيب مي دهيم.
همچنين مي توانيد در گزارش ساعت Google Ads روز خود (خريد »Google Ads» ساعت كاري) جستجو كنيد تا ببينيد كه ترافيك Google Ads به طور خاص با بالاترين نرخ براي اهداف برتر اولويت خود تبديل مي كند.
نتيجه
برنامه هاي تبليغاتي Google Ads خود را در حدود زمانهايي كه مخاطب شما بيشترين اشتغال را دارد به نظر مي رسد واضح است ، اما اين يك تاكتيك بهينه سازي است كه بسياري از سازمان ها از آن غافل مي شوند! از برنامه هاي تبليغاتي سفارشي استفاده كنيد تا شانس خود را براي تبديل بازديد كنندگان سايت به داوطلبان ، اهدا كنندگان يا وكلا بيشتر كنيد و برنده هاي آنلاين خود را به تأثير آفلاين تبديل كنيد.
https://www.wholewhale.com/tips/best-time-to-run-google-ads/
- پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹ ۱۶:۴۸ ۷۳ بازديد
- ۰ نظر