آرشیو خرداد ماه 1399

سئو سايتتون رو به ما بسپاريد.

منظور از توليد محتواي سئو محور چيست؟
اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال
9 روش براي بهبود رتبه بندي SEO در بازاريابي محتواي خود
مدير سئو چه كاري انجام مي دهد؟
بهترين زمان براي اجراي Google Ads
توضيحات متا چيست؟

توضيحات متا چيست؟

 

توضيحات متا توضيحات يك صفحه را فقط در يك يا دو جمله تعريف مي كند و در صفحات نتيجه موتور جستجو نشان داده مي شود. توضيحات متا نقش مهمي در بازاريابي موتور جستجو دارد و سزاوار توجه شما است.

توضيحات متا چه خاصيتي دارد؟

طول در مورد طول توصيف متا از اين قوانين استفاده كنيد: حداكثر طول: 155 نويسه يا 920 پيكسل حداقل طول: 70 نويسه يا 430 پيكسل در بيشتر موارد ، طول فوق براي اكثر دستگاه هاي Google ، Bing ، Yahoo و DuckDuckGo به خوبي كار مي كند. اين طول هيچ تضميني ندارد كه موتورهاي جستجو توضيحات متا شما را نمايش مي دهند. در پايان ، اين مربوط به موتورهاي جستجو است.

 

خواص ديگري كه توضيحات متا را عالي مي كند علاوه بر طول مناسب ، توضيحات متا عالي: خوانايي عالي كلمات كليدي مرتبط پيام را تحويل مي دهد منحصر به فرد بودن مترادف براي توضيحات متا به دليل ارتباط آن با سئو ، توضيحات متا بعضاً "توصيف جستجوگرها" نيز خوانده مي شود. به خاطر سهولت وقتي به عنصر توضيحات متا مراجعه مي كنيم ، آنرا توضيحات متا مي ناميم. توضيحات متا چيست؟ براي صفحه اصلي ContentKing ، Google توضيحات متا زير را نشان مي دهد: توضيحات متا براي صفحه اصلي ContentKing در Google عنصر توضيحات متا در بخش صفحه قرار دارد. به نظر مي رسد مانند اين:

 

چگونه مي توانيد توضيحات متا بهينه بنويسيد؟

نوشتن توضيحات بزرگ متا آسان نيست ، به همين دليل در زير توضيح مي دهيم چه چيزي توصيف متا را عالي مي كند: خوانايي عالي - رسيدن به اين نقطه حتي اگر فضاي كمي وجود دارد. كلمات كليدي مرتبط - از مناسب ترين كلمات كليدي براي هر صفحه استفاده كنيد. تحويل پيام - توضيحات متا بايد مزايا يا USP ها را منتقل كند. طول خوب - توضيحات متا بايد بين 70 تا 155 نويسه (430 -920 پيكسل) باشد. منحصر به فرد بودن - هر توضيحات متا بايد بي نظير باشد. قبل از جزئيات بيشتر ، اجازه دهيد ابتدا به چند نمونه نگاه كنيم.

 

مثال: iPad 4 mini توضيحات متداول اپل براي پرس و جو

Apple's meta description for the query: apple ipad 4

خوانايي: اپل در مورد مهمترين كلمات كليدي اين صفحه فكر كرده است. و از آنها در توضيحات متا استفاده شده است. كلمات كليدي مرتبط: توضيحات متا براي جستجوي جستجو مرتبط است. تحويل پيام: توضيحات متا شامل يك Call-to-Action (CTA) است ، يعني: "خريد آنلاين يا بازديد از فروشگاه اپل امروز". اين كار به خوبي انجام شده است. طول: طول خوب است. خيلي طولاني نيست و خيلي كوتاه نيست. منحصر به فرد بودن: خوب است. اين تنها صفحه اي است كه شامل اين توضيحات متا است.

مثال: Nike Air Max خريداري كنيد
دو ليست براي عبارت "buy nike air max":
Meta description of the official Nike.com website
ارزيابي ما از اين توضيحات متا:  خوانايي: خوب. كلمات كليدي مرتبط: معقول ، گرچه مي توانستند 
كلمه "خريد" را شامل شوند. تحويل پيام: خوب نيست. توضيحات متا آنها كسل كننده است ، 
و با تصور كاربران صحبت نمي كند. طول: خيلي كوتاه كل خط اضافي استفاده نشده است.
 منحصر به فرد بودن: خوب است.

https://www.contentkingapp.com/academy/meta-description/#how-do-you-write-optimal-meta-descriptions

https://javadyasemi.ir/

راهنماي مبتدي براي بازاريابي اينستاگرام

راهنماي مبتدي براي بازاريابي اينستاگرام

اينستاگرام يك تجارت بزرگ است. پلت فرم رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاري عكس و فيلم ، كه در سال 2010 راه اندازي شد ، در بازاريابي برند مشهور شد. به گزارش Hootsuite ، بيش از 17 ميليون مشاغل اكنون هر ماه در اينستاگرام تبليغ مي كنند. اگر مي خواهيد به آنها بپيونديد ، گزينه هاي متنوعي براي تبليغ مارك شما براي كشف شما آماده است. يك ميليارد اكانت اينستاگرام هر ماه فعال است و هر روز بيش از 500 ميليون اكانت اينستاگرام فعال هستند. اين افراد و مشاغل زيادي در گوشه و كنار جهان هستند. در حقيقت ، بيشتر كاربران اينستاگرام در خارج از ايالات متحده مستقر هستند. اينستاگرام روشهاي زيادي براي دستيابي به طيف گسترده اي از بازارهاي مختلف ارائه مي دهد ، اما هيچ دليلي براي احساس گم شدن وجود ندارد. ما اين راهنماي بازاريابي اينستاگرام را براي كمك به شما در پر كردن شكاف ها نقشه برداري كرده ايم. براي ترسيم يك كمپين بازاريابي موفق در اينستاگرام براي شركت يا مارك خود آماده شويد.

اهداف بازاريابي
اينستاگرام برندها به دلايل مختلف ، در اينستاگرام به بازار عرضه مي كنند. برخي از اهداف آنها ممكن است در انجام اين كار عبارتند از: تقويت آگاهي از برند: تأكيد اينستاگرام بر عكس و فيلم مي تواند به شناخت سريع و بصري برندها در بازارهاي جديد كمك كند. Driving Traffic وب سايت: چه از طريق امكاناتي مانند پيوندها در بايگاني اينستاگرام خود ، تماس با اكشن يا استوري اينستاگرام ، مارك ها از اينستاگرام براي هدايت ترافيك به وب سايت هاي خود استفاده مي كنند. توليد آگهي هاي تبليغاتي: ميزان نامزدي بالاي اينستاگرام ، هدف گذاري در مكان و دسترسي عظيم مي تواند به برندها در توليد هدايت بيشتر كمك كند. Boosting Conversions: Instagram اين تبديل را افزايش مي دهد. به عنوان مثال ، مارك هايي مانند Laغير مجاز مي باشدte و Gap بازده چشمگير در هزينه تبليغات و نرخ كليك بالاتر از كمپين هاي بازاريابي اينستاگرام 2018 خود را نشان دادند. استخدام استعداد: شركتهايي كه از مشاور مشاور تاكو بل استفاده مي كنند ، از اينستاگرام براي استخدام استعداد استفاده مي كنند و به كارمندان آينده نگر جلوه هايي از فرهنگ شركت خود ارائه مي دهند. تقويت ترافيك فروشگاه و / يا فروش فروشگاه: پست هاي قابل فروش اينستاگرام مي توانند مشتريان را مستقيماً به درب آنلاين يا آجر و ملات شما تحويل دهند. افزايش دسترسي: اينستاگرام با محبوبيت جهاني خود ، دسترسي گسترده و عميقي را براي بازاريابان و مارك هاي تجاري ارائه مي دهد. مشاركت در حال رشد: پيروان وفادار اينستاگرام دوست دارند ، اظهار نظر و به اشتراك بگذارند ، اين كمك مي كند تا مارك ها درگير شوند و اعتماد به نفس خود را برقرار كنند. بخش اصلي استراتژي برنده اينستاگرام نايك افزايش تعامل است زيرا اين برند بر شخصي سازي پيروان خود تمركز دارد. معرفي محصولات يا خدمات جديد: تأكيد اينستاگرام بر عكس ها و فيلم ها باعث مي شود تا يك مكان بهينه براي توجه به خدمات يا محصولات جديد يك مارك با پست هاي ديدني جذاب باشد. ارتقاء ارزش هاي تجاري و يا تاريخچه شركت: شركت ها و مارك هايي كه مدتي است كه وجود دارند ممكن است براي مصرف كنندگان جوان آنچنان آشنا نباشند. آنها مي توانند همانطور كه IBM انجام داده است ، با تصاوير جالبي كه جنبه هاي جذاب تاريخ آنها را به نمايش مي گذارد ، جلب توجه كنند. آنها همچنين مي توانند به مصرف كنندگان نشان دهند كه مقادير يكساني دارند.

انواع تبليغات اينستاگرام
اينستاگرام انواع مختلفي از تبليغات را ارائه مي دهد كه مارك ها مي توانند از آنها براي بازاريابي استفاده كنند. اينها شامل تبليغات نمايش به صورت اسلايد ، تبليغات عكس ، تبليغات ويديويي ، تبليغات چرخ فلك ، تبليغات Stories ، تبليغات مجموعه و تبليغات درون برنامه است. به عنوان مثال ، تبليغات نمايش پرده اي به مارك ها اجازه مي دهد تبليغات ويديويي سبك را از عكس هاي ثابت ايجاد كنند. در صورتي كه مايل به صرف پول يا زمان صرف عكسبرداري از موارد جديد نيستيد ، به مارك ها اجازه مي دهد از تصاوير قبلي خود استفاده كنند. با تبليغات چرخ فلك براي Instagram Stories ، برندها مي توانند محصولات خود را از طريق چرخش تصاوير و فيلم ها بفروشند. تبليغات در اينستاگرام با هدف قرار دادن بازارهايي كه مارك ها مي خواهند به آن دسترسي پيدا كنند ، كار مي كند. اين به آنها امكان مي دهد مخاطبان را بر اساس گزينه هايي مانند مكان ، رفتارها ، جمعيتي و علايق انتخاب كنند.

مخاطبان هدف اينستاگرام
مخاطبان اينستاگرام نسبت به فيس بوك جوان تر هستند ، زيرا بيشتر جمعيتي اينستاگرام در نوجواني ، بيست سالگي يا اوايل دهه سي سالگي آنها است. با اين حال ، كاربران اينستاگرام بالاي 50 سال در حال صعود هستند ، زيرا با استفاده از رسانه هاي اجتماعي راحت تر مي شوند. در آمريكا بيش از 56 درصد از كاربران اينستاگرام زن هستند. همچنين كاربران اينستاگرام به احتمال زياد به جاي حومه شهرها زندگي مي كنند و احتمالاً تحصيلات دانشگاهي دارند. طبق گفته هاي Hootsuite ، شصت درصد افرادي كه شش چهره يا بيشتر از اينستاگرام استفاده مي كنند. اكثر براكت هاي درآمد زير كه استفاده نسبتاً قابل توجهي از سيستم عامل را نيز مشاهده مي كنند. اگر مارك شما از قبل در اينستاگرام است ، مي توانيد با مراجعه به Insights و كليك روي Audience ، آمار پيروان خود را بر روي برنامه به راحتي مشاهده كنيد. در آنجا مي توانيد پيروان اينستاگرام خود را بر اساس سن ، جنسيت و موقعيت مكاني پيگيري كنيد. اينستاگرام براي مارك هاي مصرف كننده و B2B به بازارهاي هدف مي رسد و دنيايي از امكانات را براي شما ايجاد مي كند تا بتوانيد ارتباطات ارزشمند برقرار كنيد.

چرا اتوماسيون بازاريابي مهم است؟

چرا اتوماسيون بازاريابي مهم است؟

ما به عنوان يك جامعه ، هر كجا ممكن است در حال اتوماتيك كردن هستيم. توسعه فن آوري براي به عهده گرفتن وظايف دشوار و فني كه ممكن است ما دوست نداشته باشيم آنها را انجام دهيم ، و سپس تماشاي آن كارهايي را با مقياس ، دقت و تأثير افزايش يافته انجام دهيد. در بازاريابي ، اين نقش نرم افزار اتوماسيون بازاريابي است.
با نزديك شدن به GDPR ، براي جلوگيري از مجازات هاي شديد ، همه مشاغل بايد در ارتباطات بازاريابي خود كاملاً تجديد نظر كنند. استراتژي هاي بازاريابي كه در اطراف نرم افزار اتوماسيون ساخته شده است ، توانايي پاسخگويي به اين چالش ها را دارند. در سالهاي اخير ، ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي ارزش خود را در بين انواع مشاغل ثابت كرده است ، و به طور كلي به بخشي جدايي ناپذير از بازاريابي آنلاين و استراتژي بازاريابي تبديل شده است. اما اكنون ، زمان واقعاً مهم است. ارتباطات به موقع و بسيار شخصي شده با مخاطبين ايميل موجود هرگز حياتي نبوده است. اتوماسيون بازاريابي موفقيت در حفظ مخاطبين پست الكترونيكي را از طريق جريانهاي كاري با ايميل باليني كه به خوبي اداره مي شوند ، افزايش مي دهد و در افزايش درآمد مشتري هاي موجود از طريق كمپين هاي پرورشي حتي مؤثر خواهد بود. در اينجا چگونگي افزايش درآمد مشتريان فعلي خود با استفاده از اتوماسيون بازاريابي بيشتر آورده شده است. در B2B ، اصطلاح اتوماسيون بازاريابي در همه جاي كشور به هم پيوسته است و مرتباً با CRM برابر مي شود. اين مورد نيست. بنابراين وقتي در مورد اتوماسيون بازاريابي صحبت مي كنيم دقيقاً منظور ما چيست؟
اتوماسيون بازاريابي چيست؟

اصطلاح اتوماسيون بازاريابي به نرم افزار و فناوري اطلاق مي شود كه وظايف و اقدامات بازاريابي را در تمام كانال ها به صورت خودكار انجام مي دهد تا در زمان ، انرژي و هزينه نشانگر صرفه جويي شود. نرم افزار اتوماسيون بازاريابي مي تواند محتواي رسانه هاي اجتماعي را منتشر كند ، گردش كار الكترونيكي را مديريت كند و روشي بسيار مؤثر براي كسب و كارها براي شخصي سازي ارتباطات بازاريابي براي پرورش چشم انداز در طول سفر خريدار است.
در حالي كه CRM ها بطور خاص ابزاري براي فروش هستند ، ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي (يا نرم افزار اتوماسيون بازاريابي) به دليل داشتن ارتباطات بازاريابي بسيار شخصي سازي شده به صورت انبوه شناخته شده اند. به طور صحيح و يكپارچه ، ارتباطات فروش و بازاريابي را متمركز كرده و باعث افزايش كارآيي و تأثير هر دو تيم مي شود. معني - اين مناسب براي B2B است.
اتوماسيون بازاريابي ايميل چيست؟
اتوماسيون بازاريابي از طريق ايميل يكي از اجزاي اصلي استراتژي اتوماسيون بازاريابي است. نرم افزار اتوماسيون ايميل اجازه مي دهد تا بازاريابان بتوانند گردش كاري دقيق با ايميل ايجاد كنند تا مخاطبان خود را با ارتباطات مناسب و در زمان هاي مناسب هدف قرار دهند. با از بين رفتن GDPR ، اتوماسيون بازاريابي از طريق ايميل بايد به عنوان راهي براي تعامل و دو برابر كردن مخاطبين ايميل موجود در نظر گرفته شود. كمپين هاي بازاريابي خودكار ايميل مي توانند از جهات مختلف اندازه گيري و تنظيم شوند. اين يك مزيت بزرگ است. درك معيارها - نرخ باز ، كليك بر روي نرخ ، و غيره - و آزمايش A / B - خطوط موضوع ، تصاوير ، قالبها ، كپي و غيره - اجازه مي دهد تا كمپين هاي بازاريابي ايميل در اطراف مخاطب خاص مورد نظر خود ساخته شوند. با اتوماسيون ايميل در كار نيست ، پايان اين ارتباط شخصي نمي تواند پايان يابد.
گردش كار نامحدود را همزمان انجام دهيد
با چشم اندازهايي كه ممكن است از كار بيفتند ، ارتباط برقرار كنيد
طرف هاي علاقه مند را با اطلاعات / پيشنهادات مربوط به موقعيت مكاني آنها در سفر خريدار ، نزديك به فروش كنيد

اتوماسيون بازاريابي چگونه كار مي كند؟

ابزارها و نرم افزارهاي اتوماسيون بازاريابي با آسان كردن فرآيند تقسيم مخاطبان ، اجراي ساده كمپين هاي بازاريابي پيچيده را امكان پذير مي سازند. 60٪ از بازاريابان B2B مي گويند در 18 ماه گذشته بيشتر روي بهبود بخش بندي مخاطبان و افراد متمركز شده اند. فروش "دولت بازاريابي" (2017) اتوماسيون بازاريابي با هدف قرار دادن بخش هاي مخاطبان در كانالهايي كه از آنها استفاده مي شود ، با محتواي مورد علاقه / ارتباط خاص با وضعيت آنها ، كار خود را با تقسيم و فتح انجام مي دهد. اما به خوشايندترين حالت مشتري محور قابل تصور است.
اتوماسيون بازاريابي با تقسيم و فتح كار مي كند. اما به خوشايندترين حالت مشتري محور قابل تصور است. اتوماسيون بازاريابي با ايجاد تمركز بر روي تفسير داده ها و استراتژي مبارزات انتخاباتي ، مي تواند ارزش اصلي خود را براي به دست آوردن ارتباطات چند كانال ، پرورش چشم اندازها ، مشتري ها و هدايت در تمام مراحل سفر خود به صورت 24/7 بدست آورد. در ابتدا ميزان و اتوماسيون بازاريابي مي تواند گيج كننده باشد ، بنابراين هنگام شروع كار با يك نرم افزار جديد بايد صبور باشيد. اتوماسيون بازاريابي نبايد به عنوان يك مشكل فوري براي مشكلات بازاريابي اعلام شود. تقريباً 63٪ از شركتها انتظار دارند ظرف شش ماه از اجراي (مزاياي ايميل) از مزاياي اتوماسيون بازاريابي مطلع شوند. براي پشتيباني از نرم افزار اتوماسيون بازاريابي ، شما به استراتژي مبارزات انتخاباتي قوي و نشانگرهايي نياز داريد كه ابزارهايي را كه استفاده مي كنيد درك كنند.   هنوز علاقمند است؟ در اينجا مزاياي اساسي اتوماسيون بازاريابي آورده شده است ، پس از آن بهترين سيستم عامل هاي اتوماسيون موجود را براي شما انتخاب خواهيم كرد.
چرا از اتوماسيون بازاريابي استفاده مي كنيم؟
وقت صرفه جويي است اتوماسيون بازاريابي در زمان زيادي صرفه جويي مي كند. هفته اي تقريباً 6 ساعت در پست هاي اجتماعي. چگونه مي توان با اتوماسيون تنظيم قرارهاي مشتري ، 80٪ زمان بيشتر صرفه جويي كرد. يا چگونه در مورد همه اين دلايل ديگر كه به خوبي در اين اينفوگرافيك ميزبان در Entertainur.com قرار داده شده است ، چگونه است.   بالاتر و بالاتر از CRM شما مي رود CRM بيشتر يك ابزار فروش است. اطلاعات تماس ، عادات ، و غيره را ذخيره مي كند ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي فراتر از اين است. با يكپارچه سازي CRM ، اتوماسيون بازاريابي قابليت فروش يك CRM خوب را به وجود مي آورد تا ابزاري جامع ايجاد كند كه هم بازاريابي و هم ارتباطات فروش را در يك بستر آسان و آسان براي مديريت سكو تحت پوشش قرار دهد. اين بدان معني است كه هر دو تيم مي توانند در راستاي اهداف رشد درآمد و بازاريابي ROI با يكديگر همكاري كنند.
داده محور است اين بدان معني است كه قابل اندازه گيري و بسيار سازگار است. در دنياي ديجيتال به سرعت در حال تغيير و به هم ريختگي ، اين بسيار با ارزش است. با دسترسي به KPI بحراني ، يك ابزار خوب اتوماسيون بازاريابي به شما امكان مي دهد مستقيماً ROI را در هر كمپين خاص دنبال كنيد. اين بدان معني است كه شما مي دانيد چه چيزي كار مي كند ، چه چيزي نيست ، و مي توانيد در زمان واقعي تغييرات لازم را ايجاد كنيد.   يك تجربه نام تجاري ثابت را ارائه دهيد ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي هيچوقت روز بدي را تجربه نمي كنند و آنها هرگز از ضرب و شتم دور نمي شوند. هر تعاملي كه از طرف شما وارد آن شود ، به كمال ، به طور مداوم با مارك ، و پر از زندگي به پايان مي رسد.   شخصي سازي در انبوه ما قطعاً اين مورد را پوشش داده ايم. اين تنها به اين دليل است كه توانايي اتوماسيون بازاريابي براي ارائه ارتباطات بازاريابي بسيار متناسب در مقياس بزرگ ، قويترين پاسخ به اين سؤال است كه چرا از اتوماسيون بازاريابي استفاده مي كنيد.
در صورت نياز به اثبات ...
پيام هاي ايميل شخصي شده به طور متوسط ​​14٪ نرخ تبديل را بهبود مي بخشند و 10٪ تبديل مي كنند. -آبردين   ايميل هايي با خطوط موضوع شخصي ، 26٪ بيشتر احتمال باز شدن دارند. - مانيتور كمپين   74٪ بازاريابان مي گويند شخصي سازي هدفمند باعث افزايش جذب مشتري مي شود. - مشاوره   ROI بازاريابي را افزايش دهيد! امروز ، تمام تلاشهاي بازاريابي شما بايد مبتني بر ROI باشد. نرم افزار اتوماسيون بازاريابي بهترين روش براي پيگيري ، اندازه گيري تأثير و بهبود ارتباطات بازاريابي و فروش شما با يك طرز فكر رشد اقتصادي است.