آرشیو اردیبهشت ماه 1399

سئو سايتتون رو به ما بسپاريد.

منظور از توليد محتواي سئو محور چيست؟
اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال
9 روش براي بهبود رتبه بندي SEO در بازاريابي محتواي خود
مدير سئو چه كاري انجام مي دهد؟
بهترين زمان براي اجراي Google Ads
توضيحات متا چيست؟

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا فرايند ايجاد محتواي ارزشمند و مرتبط براي جذب ، دستيابي و جذب مخاطبان شماست. خريداران و مشتريان امروز بيش از هر زمان ديگري با پيام هاي بازاريابي غرق شده اند - بيش از 2900 دلار در روز ، برآورد هاي فعلي. اين يك محيط كمبود توجه را ايجاد مي كند و بازاريابان را به چالش مي كشد كه وظيفه توليد محتواي جذاب را دارند كه در استاتيك گم نمي شوند.

يك استراتژي بازاريابي مناسب و خلاق ، تجارت شما را در موقعيت يك رهبر فكري قرار مي دهد و در هنگام اطلاع رساني و آموزش خريداران ، ترجيح برند را مي سازد. تهيه مطالب مفيد و سرگرم كننده مي تواند پيوند محكمي بين برند شما و مشتريان ايجاد كند كه با گذشت زمان به رشد و تقويت خود ادامه مي دهد.

به طور سنتي ، بازاريابان مجبور شده اند از طريق تبليغات در وب سايت ها ، غرفه ها در نمايشگاه ها يا ايميل هايي كه به ليست هاي شخص ثالث فرستاده مي شوند ، از رسانه هاي ديگر افراد "توجه كنند". به عنوان مثال ، وقتي يك مارك براي تبليغ Super Bowl ميليون ها دلار پول پرداخت مي كند ، توجهاتي را كه شبكه هاي تلويزيوني ايجاد كرده اند ، كرايه مي كنند.

از طرف ديگر بازاريابي محتوا به بازاريابان اين امكان را مي دهد كه با ايجاد مخاطبان خاص خود و ايجاد توجه خودشان ، به ناشران تبديل شوند. بازاريابان با ايجاد و توزيع محتوايي كه خريداران از آن سودمند مي دانند ، با برقراري رابطه اعتماد با مصرف كنندگان در هنگام حركت از طريق قيف فروش ، آگاهي و ترجيح برند خود را افزايش مي دهند.

علاوه بر اين ، بازاريابي محتوا نسبت به برخي ديگر استراتژي كم هزينه تري محسوب مي شود. اين مي تواند كمي كندتر شروع كند در حالي كه كتابخانه محتواي شما رشد مي كند و به مخاطبان بيشتري مي رسد.امروزه ، 41٪ از بازاريابان B2B بر محتويات مرتبط با سفر خريد مشتري تمركز مي كنند ، اما بسياري از مشاغل نتوانند محتواي شخصي سازي شده اي را كه به هر مرحله از چرخه خريد اختصاص داده شده است توليد كنند. پيام رساني شخصي فقط به معناي هدف قرار دادن با معيارهاي جمعيتي يا فيلمبرداري نيست ، بلكه به معناي توليد محتوا مناسب است كه براي هر مرحله از سفر خريدار مناسب است.

85 درصد از مصرف كنندگان به راه حلهايي اعتماد مي كنند كه زمان لازم را براي طي كردن آنها در مسيرهاي مختلف به سمت تصميم گيري مي گيرند و نه فقط تلاش براي انجام آن انتخاب براي آنها. اين نوع محتوا به مصرف كنندگان نشان مي دهد كه شما توانايي ارزيابي و تصميم گيري را براي خودشان مي دانيد و براي آنها ارزش قائل هستيد. "بازاريابان محتواي موفق همه مراحل سفر خريدار را آغاز كردند - از آغاز تا پايان. بيشتر مارك ها در قسمت قيف به شدت جدي وزن دارند. آنها فرصت هاي عظيمي را براي ديدار با مشتريان جديد در نقطه نياز از دست مي دهند.

مشكلات رايجي كه بازاريابي محتوا مي تواند حل كند بازاريابي محتوا يك رويكرد كاملاً منحصر به فرد براي تعامل با مشتريان بالقوه است كه برخي از بزرگترين نقاط درد امروز ، به ويژه در فضاي ديجيتال را دور مي زند. مشكل: من نياز به افزايش حجم جستجوي ارگانيك خود دارم. اگر نتوانند شما را پيدا كنند مخاطبان شما نمي توانند از شما خريد كنند ، و امروز تا 93٪ چرخه خريد از موتور جستجو شروع مي شود.

علاوه بر اين ، طبق Kuno Creative ، 51٪ از مصرف محتوا از جستجوي ارگانيك ناشي مي شود ، بنابراين بازاريابي محتوا راهي عالي براي ايجاد آگاهي ارگانيك است. هنگامي كه محتواي ارزشمند شما به شدت در موتورهاي جستجو قرار مي گيرد ، يا در شبكه هاي اجتماعي به طور گسترده اي به اشتراك گذاشته مي شود ، بدون هيچ هزينه اي آگاهي از برند را مي سازيد ، و از آنجا كه محتواي شما فقط در صورت مرتبط بودن به اشتراك گذاشته مي شود ، مخاطبان شما كمتر تمايل به تنظيم آن ندارند.

https://javadyasemi.ir/

https://www.marketo.com/content-marketing/

https://www.seo24.ir/

چرا لينك سازي براي سئو مهم است؟

چرا لينك سازي براي سئو مهم است؟

 

ايجاد لينك از اهميت زيادي برخوردار است زيرا اين عامل اصلي در چگونگي رتبه بندي صفحات وب در Google است. Google خاطرنشان مي كند: "به طور كلي ، وب مسترها مي توانند با افزايش تعداد سايتهاي باكيفيت كه به صفحاتشان پيوند دارند ، رتبه سايتهاي خود را بهبود بخشند." تصور كنيد كه ما صاحب سايتي هستيم كه تجهيزات توربين بادي را كه مي فروشيم ، تبليغ مي كند. ما در حال رقابت با ديگر سازنده تجهيزات توربين بادي هستيم. يكي از عوامل رتبه بندي گوگل در تعيين نحوه رتبه بندي صفحات مربوطه به ما نگاه خواهد كرد محبوبيت پيوند است.

اين عوامل مهم مانند:

اعتماد و اقتدار صفحات پيوند دهنده.

سئو و بهينه سازي محتواي سايت هاي مربوطه.

متن لنگر پيوندهاي دريافتي براي توضيح عميق تر درباره چگونگي محاسبه PageRank ،

از طريق اين منابع بخوانيد: مقاله اصلي Google PageRank يك بحث عميق درباره فرمول پشت صفحهRank صفحه ويكي پديا در مورد اين موضوع مهمترين مفهومي كه براي درك آن وجود دارد اين است كه ، همانطور كه گوگل مي گويد ،

اگر مي توانيد وب سايت هاي خارجي براي پيوند به صفحات خود داشته باشيد ، احتمالاً رتبه بندي محتواي خود را براي كلمات كليدي مورد نظر خود بالاتر كنيد.

استراتژي هاي ساده ساختن لينك: چگونه مي توان سايت هاي ديگري را براي پيوند با شما درآورد.

 

تعدادي از استراتژي هاي ساخت پيوند وجود دارد كه براي بدست آوردن وب سايت هاي خارجي براي پيوند با شما استفاده مي شود:

ايجاد محتوا و تبليغات - محتواي قانع كننده و منحصر به فرد و باكيفيتي ايجاد كنيد كه مردم به طور طبيعي بخواهند به آنها مراجعه كرده و به آنها پيوند دهند و در مورد آن به مردم بگوييد.

شما بايد اين كلمه را پيش از اين كه انتظار داريد هر كسي را پيدا كند تا محتواي شما را پيدا كند و به آن پيوند دهد ، پخش كنيد! نظرات و يادداشت ها - محصول ، خدمات يا سايت خود را در مقابل تأثيرگذار در صنعت خود قرار دهيد ، از جمله وبلاگ نويسان محبوب يا افرادي كه رسانه هاي اجتماعي بزرگي را دنبال مي كنند. پيوندهاي دوستان و همكاران - از افرادي كه مي شناسيد و افرادي كه با آنها كار مي كنيد بخواهيد تا به سايت شما پيوند دهند. به ياد داشته باشيد كه اهميت آن اهميت دارد؛

پيوندهايي از سايتهايي كه در همان صنعت كلي يا طرحي قرار دارند زيرا سايت شما ارزش بيشتري نسبت به پيوندها از سايتهاي تصادفي و غير مرتبط دارد. مي توانيد پيوندهاي زيادي بسازيد اما صبور باشيد و به ياد داشته باشيد كه ميانبرهايي مانند خريد لينك مخالف دستورالعمل هاي گوگل هستند و مي توانند براي سئو شما ويران كننده باشند. شانس نگير

با ساختمان پيوند داخلي لينك ها را بصورت رايگان بسازيد يك روش آسان و كم ارزش براي ايجاد پيوند به صفحاتي كه در تلاش براي بهبود رتبه بندي موتورهاي جستجو هستيد وجود دارد. و اين روشي است كه شما بر آن كنترل كامل داريد: ايجاد لينك داخلي. در تلاش براي به دست آوردن يك صفحه وب براي رتبه بندي ، چند فاكتور مهم در نظر گرفته شده است: Anchor Text - يكي از مهمترين مواردي كه موتورهاي جستجو در رتبه بندي يك صفحه به آن توجه مي كنند ، متن واقعي است كه يك صفحه پيوند دهنده براي گفتگو در مورد محتواي شما استفاده مي كند. بنابراين اگر كسي به متن "قطعات خوب توربين بادي" ما با متن "قطعات توربين بادي" پيوند پيدا كند ، به ما كمك مي كند تا براي آن عبارات كلمه كليدي رتبه بالايي داشته باشيم ، در حالي كه اگر آنها به سادگي از متني مانند "Good Guys LLC" استفاده مي كردند به ما پيوند دهند. سايت ، ما از همان مزيت رتبه بندي براي عبارت "قطعات توربين بادي" لذت نمي بريم. كيفيت صفحه پيوند - يكي ديگر از عواملي كه در نظر گرفته شده است ، كيفيت صفحه ارسال لينك است. موتورهاي جستجو به پيوندهايي از صفحات معتبر و باكيفيت اجازه مي دهند كه بيشتر از صفحات و سايتهاي مشكوك در افزايش رتبه ها باشند. بسياري از زمانها ، وقتي افراد در مورد سايت شما صحبت مي كنند ، به صفحه اصلي پيوند مي زنند. اين امر دستيابي به رتبه هاي بالا را براي صفحات جداگانه دشوار مي كند (زيرا توليد سهام لينك خودشان براي آنها دشوار است). اينها همه عناصري هستند كه نمي توانيم در تلاش براي دسترسي به سايتهاي ديگر براي پيوند با ما كنترل كنيم. با اين حال ، ما مي توانيم همه اين عناصر را در پيوند به صفحات خودمان از محتواي خودمان كنترل كنيم. ما ميتوانيم: تعيين كنيد كه چه متني لنگر مورد استفاده قرار گيرد. تصميم بگيريد كه كدام صفحه را به آن متن لنگر اشاره كند. اطمينان حاصل كنيد كه كيفيت و محتواي صفحه پيوند بالاست (از آنجا كه اين صفحه ماست!). ايجاد لينك هاي خارجي به سايت شما مهم است ، اما در تمركز بيشتر تلاش هاي خود براي بهينه سازي اين پيوندهاي داخلي مي توانيد پيوندهاي دروني با كيفيت را با متن لنگر غني به صفحات مناسب بسازيد ، كه اين امر باعث افزايش رده بندي بي نظير شما مي شود ( رايگان!).

 

 

ايجاد لينك از اهميت زيادي برخوردار است زيرا اين عامل اصلي در چگونگي رتبه بندي صفحات وب در Google است. Google خاطرنشان مي كند: "به طور كلي ، وب مسترها مي توانند با افزايش تعداد سايتهاي باكيفيت كه به صفحاتشان پيوند دارند ، رتبه سايتهاي خود را بهبود بخشند." تصور كنيد كه ما صاحب سايتي هستيم كه تجهيزات توربين بادي را كه مي فروشيم ، تبليغ مي كند. ما در حال رقابت با ديگر سازنده تجهيزات توربين بادي هستيم. يكي از عوامل رتبه بندي گوگل در تعيين نحوه رتبه بندي صفحات مربوطه به ما نگاه خواهد كرد محبوبيت پيوند است.

اين عوامل مهم مانند:

اعتماد و اقتدار صفحات پيوند دهنده.

سئو و بهينه سازي محتواي سايت هاي مربوطه.

متن لنگر پيوندهاي دريافتي براي توضيح عميق تر درباره چگونگي محاسبه PageRank ،

از طريق اين منابع بخوانيد: مقاله اصلي Google PageRank يك بحث عميق درباره فرمول پشت صفحهRank صفحه ويكي پديا در مورد اين موضوع مهمترين مفهومي كه براي درك آن وجود دارد اين است كه ، همانطور كه گوگل مي گويد ،

اگر مي توانيد وب سايت هاي خارجي براي پيوند به صفحات خود داشته باشيد ، احتمالاً رتبه بندي محتواي خود را براي كلمات كليدي مورد نظر خود بالاتر كنيد.

استراتژي هاي ساده ساختن لينك: چگونه مي توان سايت هاي ديگري را براي پيوند با شما درآورد.

 

تعدادي از استراتژي هاي ساخت پيوند وجود دارد كه براي بدست آوردن وب سايت هاي خارجي براي پيوند با شما استفاده مي شود:

ايجاد محتوا و تبليغات - محتواي قانع كننده و منحصر به فرد و باكيفيتي ايجاد كنيد كه مردم به طور طبيعي بخواهند به آنها مراجعه كرده و به آنها پيوند دهند و در مورد آن به مردم بگوييد.

شما بايد اين كلمه را پيش از اين كه انتظار داريد هر كسي را پيدا كند تا محتواي شما را پيدا كند و به آن پيوند دهد ، پخش كنيد! نظرات و يادداشت ها - محصول ، خدمات يا سايت خود را در مقابل تأثيرگذار در صنعت خود قرار دهيد ، از جمله وبلاگ نويسان محبوب يا افرادي كه رسانه هاي اجتماعي بزرگي را دنبال مي كنند. پيوندهاي دوستان و همكاران - از افرادي كه مي شناسيد و افرادي كه با آنها كار مي كنيد بخواهيد تا به سايت شما پيوند دهند. به ياد داشته باشيد كه اهميت آن اهميت دارد؛

پيوندهايي از سايتهايي كه در همان صنعت كلي يا طرحي قرار دارند زيرا سايت شما ارزش بيشتري نسبت به پيوندها از سايتهاي تصادفي و غير مرتبط دارد. مي توانيد پيوندهاي زيادي بسازيد اما صبور باشيد و به ياد داشته باشيد كه ميانبرهايي مانند خريد لينك مخالف دستورالعمل هاي گوگل هستند و مي توانند براي سئو شما ويران كننده باشند. شانس نگير

با ساختمان پيوند داخلي لينك ها را بصورت رايگان بسازيد يك روش آسان و كم ارزش براي ايجاد پيوند به صفحاتي كه در تلاش براي بهبود رتبه بندي موتورهاي جستجو هستيد وجود دارد. و اين روشي است كه شما بر آن كنترل كامل داريد: ايجاد لينك داخلي. در تلاش براي به دست آوردن يك صفحه وب براي رتبه بندي ، چند فاكتور مهم در نظر گرفته شده است: Anchor Text - يكي از مهمترين مواردي كه موتورهاي جستجو در رتبه بندي يك صفحه به آن توجه مي كنند ، متن واقعي است كه يك صفحه پيوند دهنده براي گفتگو در مورد محتواي شما استفاده مي كند. بنابراين اگر كسي به متن "قطعات خوب توربين بادي" ما با متن "قطعات توربين بادي" پيوند پيدا كند ، به ما كمك مي كند تا براي آن عبارات كلمه كليدي رتبه بالايي داشته باشيم ، در حالي كه اگر آنها به سادگي از متني مانند "Good Guys LLC" استفاده مي كردند به ما پيوند دهند. سايت ، ما از همان مزيت رتبه بندي براي عبارت "قطعات توربين بادي" لذت نمي بريم. كيفيت صفحه پيوند - يكي ديگر از عواملي كه در نظر گرفته شده است ، كيفيت صفحه ارسال لينك است. موتورهاي جستجو به پيوندهايي از صفحات معتبر و باكيفيت اجازه مي دهند كه بيشتر از صفحات و سايتهاي مشكوك در افزايش رتبه ها باشند. بسياري از زمانها ، وقتي افراد در مورد سايت شما صحبت مي كنند ، به صفحه اصلي پيوند مي زنند. اين امر دستيابي به رتبه هاي بالا را براي صفحات جداگانه دشوار مي كند (زيرا توليد سهام لينك خودشان براي آنها دشوار است). اينها همه عناصري هستند كه نمي توانيم در تلاش براي دسترسي به سايتهاي ديگر براي پيوند با ما كنترل كنيم. با اين حال ، ما مي توانيم همه اين عناصر را در پيوند به صفحات خودمان از محتواي خودمان كنترل كنيم. ما ميتوانيم: تعيين كنيد كه چه متني لنگر مورد استفاده قرار گيرد. تصميم بگيريد كه كدام صفحه را به آن متن لنگر اشاره كند. اطمينان حاصل كنيد كه كيفيت و محتواي صفحه پيوند بالاست (از آنجا كه اين صفحه ماست!). ايجاد لينك هاي خارجي به سايت شما مهم است ، اما در تمركز بيشتر تلاش هاي خود براي بهينه سازي اين پيوندهاي داخلي مي توانيد پيوندهاي دروني با كيفيت را با متن لنگر غني به صفحات مناسب بسازيد ، كه اين امر باعث افزايش رده بندي بي نظير شما مي شود ( رايگان!).

 http://technicalseo.blog.ir/

عواملي كه بر سئو در صفحه و خارج از صفحه تأثير مي گذارد

عواملي كه بر سئو در صفحه و خارج از صفحه تأثير مي گذارد

 

 1. بازاريابي محتوا قبل از اينكه به برخي از عوامل SEO و خارج از صفحه بپردازيم ، اجازه دهيد در مورد محتوا صحبت كنيم. محتوا هم در جذب موتورهاي جستجو موثر است و هم به سازمان شما كمك مي كند تا با بازديد كنندگان سايت ارتباط برقرار كند.

هرچه قطعات با كيفيت تر و مرتبط با محتواي شما در سايت شما باشد ، موتورهاي جستجوگر احتمال بيشتري دارند كه صفحات شما را در صفحه نتايج موتور جستجو بالاتر قرار دهند. به همين ترتيب ، هرچه محتواي جذاب و مؤثر تري در سايت خود داشته باشيد ، بازديدكنندگان بيشتر احتمال دارد كه زمان با كيفيت را در وب سايت خود سپري كنند و حتي ممكن است خريد انجام دهند. راز ايجاد محتوا كه هم براي موتورهاي جستجو و هم براي بازديد كنندگان سايت شما بهينه شده است ، ايجاد انواع مختلفي از مطالب است كه به خوبي نوشته شده و در موضوعاتي كه بيشتر مورد توجه مخاطبان شماست. در اينجا فقط چند نوع محتوا وجود دارد كه مي توانيد براي كمك به بهبود محتواي خود و در نتيجه ، رتبه بندي موتورهاي جستجو روي آنها تمركز كنيد: پست ها و مقالات وبلاگ محتواي رسانه هاي اجتماعي كتابهاي الكترونيكي و عكسهاي سفيد راهنماها و آموزشها چگونه فيلم ها و ضبط هاي صوتي اينفوگرافيك يا ساير محتواي تصويري نكته مهم ديگر كه هنگام ايجاد محتوا براي سايت خود بايد در نظر بگيريد كلمات كليدي و عبارات SEO است. اينها كلمات و عبارات مرتبطي هستند كه ممكن است يك كاربر موتور جستجو هنگام جستجوي پاسخ سوالات يا محصولات و خدمات مرتبط با آن تايپ كند

وقتي در اطراف اين كلمات كليدي و عباراتي محتوا ايجاد مي كنيد ، شانس خود را براي رتبه بالاتر براي اين كلمات كليدي در صفحه نتايج موتور جستجو بهبود مي بخشيد. يكي ديگر از عواملي كه مي تواند در محتواي شما تأثير بگذارد و از اين رو رتبه بندي موتور جستجوگر شما است ، چقدر محتواي شما تازه است. طراوت اساساً به اين نكته اشاره دارد كه سازمان شما محتواي جديدي را به سايت شما ارسال مي كند. با اين حال ، ايجاد محتواي جديد با نام تجاري تنها راه براي تازه نگه داشتن مطالب شما نيست. همچنين مي توانيد با به روز كردن پست ها ، نوشتن مجدد مطالب خود را براي اثربخشي بيشتر آنها يا اضافه كردن اطلاعات و آمار جديد به مرور زمان ، محتواي خود را تازه كنيد. اگرچه ايجاد محتوا به زمان و منابع نياز دارد ، اما در پايان بيشتر از پرداخت هزينه خواهد بود. موتورهاي جستجو عاشق محتواي عالي هستند و مصرف كنندگان براي درك بهتر از ارزش سازمان شما مي توانند به محتواي با كيفيت نياز داشته باشند. با ايجاد چند پست وبلاگ شروع كنيد و براي ساختن موارد زير در رسانه هاي اجتماعي كار كنيد. هنگامي كه شما يك گروه از طرفداران و پيروان وفادار داريد ، سازمان شما مي تواند براي ايجاد انواع مختلف رسانه براي جذب و درگير كردن راهكارهاي جديد تلاش كند.

2. سئو در صفحه فاكتورهاي جستجوگرها در صفحه ، عناصري هستند كه در وب سايت شما اتفاق مي افتد. اينها مواردي است كه شما بر آنها كنترل كاملي داريد ، به اين معني كه مي توانيد با رعايت بهترين شيوه هاي سئو براي بهبود اين عوامل در طول زمان تلاش كنيد. اين فراتر از بازاريابي محتواي شما به سطوح عميق تر HTML سايت شما است.

در اينجا فقط چند عامل SEO در صفحه وجود دارد كه مي توانند به شما در بهبود رتبه جستجوي خود كمك كنند: عنوان برچسب - برچسب عنوان در هر صفحه به موتورهاي جستجو مي گويد صفحه شما در مورد چيست. اين بايد 70 كاراكتر يا كمتر باشد ، از جمله كلمه كليدي كه محتواي شما روي آن متمركز است و نام تجارت شما. توضيحات متا - توضيحات متا در وب سايت شما به موتورهاي جستجو كمي بيشتر درباره آنچه در مورد هر صفحه است مي گويد. اين همچنين توسط بازديد كنندگان انساني شما براي درك بهتر صفحه در مورد و در صورت مرتبط بودن آن استفاده مي شود. اين بايد شامل كلمه كليدي شما باشد و همچنين جزئيات كافي براي ارائه به خواننده در مورد محتوا ارائه مي دهد.

عنوانهاي فرعي - نه فقط عنوانهاي زير باعث مي شوند مطالب شما براي بازديد كنندگان آسان تر شود ، بلكه مي تواند به بهبود سئوي شما نيز كمك كند. شما مي توانيد از برچسب هاي H1 ، H2 و H3 استفاده كنيد تا موتورهاي جستجو به درك بهتر محتواي شما كمك كنند. پيوندهاي داخلي - ساختن پيوندهاي داخلي يا پيوندهاي به محتواي ديگر در سايت شما ، مي تواند به موتورهاي جستجوگر كمك كند تا درباره سايت شما اطلاعات بيشتري كسب كنند. به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن پستي در مورد ارزش يك محصول يا خدمات خاص هستيد ، مي توانيد در صفحه وبلاگ خود به صفحه محصول يا خدمات پيوند دهيد. نام تصوير و برچسب هاي ALT - اگر از تصاوير در وب سايت خود يا در محتواي وبلاگ خود استفاده مي كنيد ، مي خواهيد كلمه كليدي يا عبارت خود را نيز در نام تصوير و برچسب alt وارد كنيد. اين به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تصاوير شما را بهتر نمايه كنند ، كه ممكن است در هنگام انجام جستجوي تصوير براي يك كلمه كليدي يا عبارت خاص ظاهر شوند. هنگام قرار دادن استراتژيك كلمات كليدي و عبارات SEO در صفحات خود ، جلوگيري از بهينه سازي بيش از حد مهم است. اگر سعي كند بارها و بارها در كل مطالب استفاده شود ، Google و ساير موتورهاي جستجوگر صفحه شما را جريمه مي كنند. علاوه بر اين ، مي خواهيد مطمئن شويد كه هر قطعه محتوا فقط روي يك يا دو كلمه كليدي متمركز است. اين كمك مي كند تا محتواي شما خاص و مرتبط باشد. تلاش براي مقابله با بسياري از كلمات كليدي به طور هم زمان ممكن است بر بهينه سازي موتور جستجوي شما تأثير منفي بگذارد ، زيرا اين امر اغلب براي محتواي غير متمركز و نازك ايجاد مي كند. در حالي كه محتواي سايت نقش مهمي در رتبه بندي موتورهاي جستجو شما دارد ، در نظر گرفتن معماري سايت شما نيز مهم است. شما مي خواهيد از يك طراحي وب سايت استفاده كنيد كه اسكن يا خزيدن صفحات و محتواي شما را براي موتورهاي جستجو آسان مي كند. ايجاد پيوندهاي داخلي بين صفحات شما ، ايجاد نقشه سايت و ارسال نقشه سايت خود به موتورهاي جستجو مي تواند هم به بهبود خزندگي سايت شما كمك كند و هم درك بهتري از مطالب شما به موتورهاي جستجو دهد. نگراني ديگر در مورد معماري سايت شما اين است كه آيا وب سايت شما سازگار با موبايل است يا خير. بسياري از مصرف كنندگان در جستجوي اطلاعات و مارك هاي تجاري هستند

در دستگاه هاي تلفن همراه خود شما بايد مطمئن شويد كه اين كاربران قادرند وب سايت شما را از دستگاه تلفن همراه خود مشاهده ، مطالعه و هدايت كنند. اين نه تنها بر تجربه كاربر تأثير مي گذارد ، بلكه مي تواند بر سئوي شما نيز تأثير بگذارد.

3. سئو خارج از صفحه علاوه بر عناصر SEO در صفحه اي كه سازمان شما كنترل آن را كنترل مي كند ، فاكتورهاي سئو خارج از صفحه نيز وجود دارند كه مي توانند بر رتبه شما تأثير بگذارند. اگرچه شما كنترل مستقيمي بر اين عوامل خارج از صفحه نداريد ، روش هايي وجود دارد كه مي توانيد شانس خود را براي انجام اين عوامل به نفع خود بهبود بخشيد.

بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

بيش از 50٪ ترافيك به كتابخانه آنلاين ويلي مستقيماً از طريق Google ، Google Scholar و ساير موتورهاي جستجو صورت مي گيرد. ويلي تمام تلاش ممكن را انجام مي دهد تا اطمينان حاصل شود كه كليه مطالب تحقيق در نتايج جستجوي Google و ساير موتورها قابل مشاهده و رتبه بالا است. شما همچنين مي توانيد نقش به سزايي در بهينه سازي نتايج جستجو براي مقاله خود داشته باشيد - كمك به افراد براي يافتن ، خواندن و استناد به كار شما.


5 نكته براي افزايش قابليت كشف موتور جستجوي مقاله شما شبكه ويلي براي اطلاعات بيشتر در مورد اين و ساير موضوعات ، وبلاگ ما را بررسي كنيد.

1. عنوان دوستانه موتور جستجو ايجاد كنيد1-2 كلمه كليدي مرتبط با موضوع خود را درج كنيد كلمات كليدي خود را در ميان 65 شخصيت اول عنوان خود قرار دهيد عنوان خود را كوتاه نگه داريد در نظر بگيريد كه عبارتي را از عنوان خود به جمله اول يا دوم چكيده منتقل كنيد

2. چكيده خود را بهينه كنيد يافته هاي اساسي و كلمات كليدي را در دو جمله اول چكيده خود قرار دهيد فقط دو جمله اول معمولاً در نتايج موتور جستجو نمايش داده مي شوند3-6 بار كلمات كليدي خود را تكرار كنيد فراموش نكنيد كه هدف از چكيده بيان نكات كليدي تحقيق شما ، به روشني و مختصر است .

3. در كل مقاله خود از كلمات كليدي استفاده كنيد كلمات كليدي را در عنوان (1-2) ، انتزاعي (2-3) و زمينه هاي كلمات كليدي (5-7) درج كنيد كلمات كليدي ممكن است عبارات كلمات كليدي باشند نه فقط كلمات تك كلمات كليدي را در عناوين خود نيز گنجانيد عناوين موتورهاي جستجوگر را به ساختار و محتواي مقاله شما نشان مي دهند كلمات كليدي خاص را در Google Trends و ابزار كليد واژه Google Adwords پيدا كنيد به ياد داشته باشيد كه كلمات كليدي براي خدمات A&I و همچنين سئو مهم هستند از كلمات كليدي متناسب با زمينه خود استفاده كنيد اگر مطمئن نيستيد ، كلمات مورد استفاده در مقالات اصلي حوزه خود را بررسي كنيد بگذاريد كلمات كليدي به طور طبيعي و به شكلي متني جريان پيدا كنند موتورهاي جستجو از تكرار بيش از حد كلمات كليدي ، معروف به پر كردن كلمات كليدي ، بيزار هستند و ممكن است مقاله شما را "غيرحرفه" كنند ، و پيدا كردن آنلاين را دشوار مي كند.

4- سازگار باشيد در تمام طول مقاله به اسامي و ابتداي نويسنده به روشي مداوم مراجعه كنيد به ياد داشته باشيد كه با همه انتشارات قبلي آنلاين مطابقت داريد

5. ايجاد پيوندها پيوند به مقاله خود در رسانه هاي اجتماعي ، شبكه سازي و سايتهاي نهادي خود هرچه پيوندهاي شما به مقاله شما محدودتر باشد ، موتورهاي جستجوگر بيشتري مانند Google ، محتواي شما را ارزشمند و برجسته مي كنند همكاران را ترغيب كنيد تا به مقاله شما پيوند دهند هرچه تعداد پيوندهاي بيشتر از افراد محترم / سايتهاي مورد اعتماد بيشتر باشد ، اين اثر از قدرت بيشتري برخوردار مي شود. فراموش نكنيد كه همين كار را براي آنها انجام دهيد!

مدير سئو چيست و چگونه مي توان يكي از آنها شد؟

سئو چيست؟


SEO يا "بهينه سازي موتور جستجو" اصطلاحات پيچيده اي نيست كه به نظر برسد.  
تمام جستجوگرها به معناي واقعي فرايند "بهينه سازي" وب سايت است تا موتورهاي 
جستجو آن را پيدا كنند. در هنگام جستجوي اطلاعات در اينترنت چه اتفاقي مي افتد. 
شما معمولاً با يك كلمه كليدي يا كلمه كليدي شروع مي كنيد. براي مثال ، ممكن است 
شما براي يافتن اين مقاله عبارت جستجوگر "مدير SEO" را وارد كنيد. SEO فرايند دستيابي 
به يك صفحه وب به بالاي ليست است كه پس از جستجوي كلمه كليدي در يك مرورگر وب 
ايجاد مي شود. براي اجراي برنامه هاي موثر SEO ، بيشتر شركت ها از خدمات مديران كمپين 
SEO استفاده مي كنند. مديريت تبليغات سئو يكي از مشاغل مختلف مرتبط با بازاريابي اينترنتي
 است.

چرا SEO مهم است؟

سئو و ساير مشاغل مرتبط با بازاريابي اينترنتي به دلايل مختلفي مهم هستند. اول ،
 مشاغل بيشتر و بيشتر در اينترنت انجام مي شود. به منظور به حداكثر رساندن پتانسيل سود ، 
مشاغل به طور فزاينده اي بصورت آنلاين كار مي كنند تا بخشي از بازار رو به رشد اينترنت در حال
 رشد را مهار كنند. دوم ، ترافيك هدفمند مهم است. مشاغل فقط هيچ ترافيكي را براي يافتن سايت 
خود نمي خواهند - آنها بازديد كننده علاقمند را مي خواهند كه محصولات يا خدمات شركت ها را 
خريداري كرده و يا روي تبليغات و پيوندهاي وابسته كليك كنند. سوم ، از آنجا كه اينترنت داراي 
ميلياردها صفحه وب است ، ايجاد محتواي هدفمند با كيفيت بالا براي ترسيم نوع مناسب 
ترافيك ضروري است. وب سايت به طور خودكار ترافيك ايجاد نمي كند ، و براي توليد درست
 نوع ترافيكي نياز به تلاش دارد. اينجاست كه كمك يك مدير سئو بازي مي كند.


مدير سئو چه كاري انجام مي دهد؟

اگر توضيحات شغلي مدير بازاريابي را خوانده ايد ، ممكن است ايده اي در مورد انواع كارهايي 
كه توسط يك مدير SEO انجام شده است داشته باشيد. يك مدير سئو صرفاً نوع خاصي از مدير 
بازاريابي است. توضيحات شغلي مدير بازاريابي SEO شامل بهينه سازي فني وب سايت ، 
هماهنگي در ايجاد و ارسال محتواي وب سايت و ايجاد جامعه آنلاين و پيوندهاي برگشتي است.
 بازكردن شغل بازاريابي سئو اغلب نياز به برنامه ريزي استراتژيك و سازماندهي كارزارها و ساير 
وظايف مديريت پروژه دارد. يك مدير سئو غالباً يك پروژه را از آغاز تا تكميل نظارت مي كند و براي 
دستيابي به اهداف سئو بايد با اعضاي تيم همكاري همكاري كند. برخي از صلاحيت هاي خاص
 مورد نياز براي مديران سئو شامل تحقيقات كلمات كليدي ، تحليل بازار و بهينه سازي محتوا است.
 مديران سئو همچنين از آناليزها براي تعيين اثربخشي كارزارهاي بازاريابي اينترنتي و حفظ ارتباط مداوم 
با مشتري در مورد پيشرفت پروژه ها استفاده مي كنند.

مدير سئو به چه نوع آموزش نياز دارد؟ مديريت جستجوگرها دو مجموعه مهارت مجزا را شامل مي شود - دانش در بازاريابي اينترنتي و دانش بهينه سازي موتور جستجو. براي مديريت سئو و ساير مشاغل مرتبط با بازاريابي ، آموزش در زمينه هايي مانند بازاريابي ، تجارت ، علوم كامپيوتر يا رشته هاي تحصيلي مرتبط مورد نياز است. در صورت وجود تعداد كمي ، برنامه هاي مطالعه به طور خاص برنامه هاي SEO را ارائه مي دهند. SEO زيرمجموعه اي از مشاغل مرتبط با بازاريابي است كه شامل دانش تخصصي در فنون موتور جستجو ، بازاريابي مصرف كننده ، تحقيقات كلمات كليدي و ساير جنبه هاي بازاريابي وب است. از كجا مي توانم فرصت هاي شغلي بازاريابي را پيدا كنم؟ مكان مناسبي براي جستجوي مديريت تبليغات سئو و ساير انواع شغل هاي بازاريابي ، هيئت مديره ارسال شغل دانشگاه يا كالج است كه ممكن است در بخش هاي تجاري ، دارايي ، علوم كامپيوتر يا بخش بازاريابي دانشگاه موجود باشد. در بسياري از موارد ، شما لازم نيست كه در مدرسه دانش آموز باشيد تا از اين منابع استفاده كند. منابع آنلاين برجسته بسياري براي يافتن فرصت هاي شغلي در بازاريابي وجود دارد - يك جستجوي ساده گوگل مي تواند اطلاعات زيادي را به همراه داشته باشد. پورتال هاي اينترنتي آنلاين همچنين مي توانند با آوردن بهترين مجموعه در دسترس از باز هاي شغلي بازاريابي همه در يك مكان اطلاعات خوبي را در اختيار شما قرار دهندكارفرمايان در يك مدير كمپين سئو به دنبال چه چيزي هستند؟

كارفرمايان به دنبال يك مدير مبارزات انتخاباتي هستند كه بتواند با برنامه ريزي براي توليد محتواي 
باهوش و با استفاده از ابزارهاي تحليلي مناسب ، رتبه موتورهاي جستجوگر مشتري را به صدر 
موتورهاي اصلي جستجو كند. شركت ها در مديريت پروژه به دنبال تجربه و توانايي هستند.
 شما بايد در حين انجام مراحل لجستيكي كه در انجام يك كارزار موفقيت آميز جستجوگرها نقش دارند ،
 بتوانيد توپ هاي زيادي را در هوا نگه داريد. بسياري از كارفرمايان مدرك ليسانس در رشته كامپيوتر ،
 بازاريابي ، تجارت يا امور مالي را ترجيح مي دهند ، اما اگر تجربه سئوي خوبي داشته باشيد ،
 ممكن است بتوانيد اين نياز را دور بزنيد. دانش زبانهاي رمزگذار رايانه اي مانند HTML 
، JavaScript و CSS اغلب نيز لازم است. شما بايد بتوانيد ارتباط برقرار كنيد ، چه به صورت شفاهي
 و چه به صورت كتبي ، و يك سازمان چند كاره باشيد.

چگونه مي دانم شغل مدير كمپين سئو براي من مناسب است؟

براي مرور توضيحات شغلي مدير بازاريابي سئو ، و همچنين ارسال مطالب در مورد انواع ديگر 
افتخارات شغلي بازاريابي ، كمي وقت بگذاريد. علايق و توانايي هاي خود را با توضيحات 
شغلي و شرايط مورد نياز انواع كارفرمايان مقايسه كنيد. اگر فهميديد كه علايق و مهارت هاي
 شما مطابقت خوبي دارد ، دنبال تحصيل در بازاريابي باشيد ، يا اگر قبلاً داراي بازاريابي هستيد ، 
برخي از دوره هاي تكميلي را در علوم كامپيوتر و بازاريابي اينترنتي اضافه كنيد. اگر اهل كامپيوتر 
هستيد ، در مورد بازاريابي عمومي آگاه هستيد ، به صورت كتبي به خوبي ارتباط برقرار مي كنيد 
و از كار در يك تيم خلاق لذت مي بريد ، بايد به عنوان مدير كمپين SEO جستجوگر شغلي را در نظر
 بگيريد.
https://www.marketingcrossing.com/article/220816/What-an-SEO-Manager-Is-and-How-to-Become-One/