مدير سئو چيست و چگونه مي توان يكي از آنها شد؟

سئو چيست؟


SEO يا "بهينه سازي موتور جستجو" اصطلاحات پيچيده اي نيست كه به نظر برسد.  
تمام جستجوگرها به معناي واقعي فرايند "بهينه سازي" وب سايت است تا موتورهاي 
جستجو آن را پيدا كنند. در هنگام جستجوي اطلاعات در اينترنت چه اتفاقي مي افتد. 
شما معمولاً با يك كلمه كليدي يا كلمه كليدي شروع مي كنيد. براي مثال ، ممكن است 
شما براي يافتن اين مقاله عبارت جستجوگر "مدير SEO" را وارد كنيد. SEO فرايند دستيابي 
به يك صفحه وب به بالاي ليست است كه پس از جستجوي كلمه كليدي در يك مرورگر وب 
ايجاد مي شود. براي اجراي برنامه هاي موثر SEO ، بيشتر شركت ها از خدمات مديران كمپين 
SEO استفاده مي كنند. مديريت تبليغات سئو يكي از مشاغل مختلف مرتبط با بازاريابي اينترنتي
 است.

چرا SEO مهم است؟

سئو و ساير مشاغل مرتبط با بازاريابي اينترنتي به دلايل مختلفي مهم هستند. اول ،
 مشاغل بيشتر و بيشتر در اينترنت انجام مي شود. به منظور به حداكثر رساندن پتانسيل سود ، 
مشاغل به طور فزاينده اي بصورت آنلاين كار مي كنند تا بخشي از بازار رو به رشد اينترنت در حال
 رشد را مهار كنند. دوم ، ترافيك هدفمند مهم است. مشاغل فقط هيچ ترافيكي را براي يافتن سايت 
خود نمي خواهند - آنها بازديد كننده علاقمند را مي خواهند كه محصولات يا خدمات شركت ها را 
خريداري كرده و يا روي تبليغات و پيوندهاي وابسته كليك كنند. سوم ، از آنجا كه اينترنت داراي 
ميلياردها صفحه وب است ، ايجاد محتواي هدفمند با كيفيت بالا براي ترسيم نوع مناسب 
ترافيك ضروري است. وب سايت به طور خودكار ترافيك ايجاد نمي كند ، و براي توليد درست
 نوع ترافيكي نياز به تلاش دارد. اينجاست كه كمك يك مدير سئو بازي مي كند.


مدير سئو چه كاري انجام مي دهد؟

اگر توضيحات شغلي مدير بازاريابي را خوانده ايد ، ممكن است ايده اي در مورد انواع كارهايي 
كه توسط يك مدير SEO انجام شده است داشته باشيد. يك مدير سئو صرفاً نوع خاصي از مدير 
بازاريابي است. توضيحات شغلي مدير بازاريابي SEO شامل بهينه سازي فني وب سايت ، 
هماهنگي در ايجاد و ارسال محتواي وب سايت و ايجاد جامعه آنلاين و پيوندهاي برگشتي است.
 بازكردن شغل بازاريابي سئو اغلب نياز به برنامه ريزي استراتژيك و سازماندهي كارزارها و ساير 
وظايف مديريت پروژه دارد. يك مدير سئو غالباً يك پروژه را از آغاز تا تكميل نظارت مي كند و براي 
دستيابي به اهداف سئو بايد با اعضاي تيم همكاري همكاري كند. برخي از صلاحيت هاي خاص
 مورد نياز براي مديران سئو شامل تحقيقات كلمات كليدي ، تحليل بازار و بهينه سازي محتوا است.
 مديران سئو همچنين از آناليزها براي تعيين اثربخشي كارزارهاي بازاريابي اينترنتي و حفظ ارتباط مداوم 
با مشتري در مورد پيشرفت پروژه ها استفاده مي كنند.

مدير سئو به چه نوع آموزش نياز دارد؟ مديريت جستجوگرها دو مجموعه مهارت مجزا را شامل مي شود - دانش در بازاريابي اينترنتي و دانش بهينه سازي موتور جستجو. براي مديريت سئو و ساير مشاغل مرتبط با بازاريابي ، آموزش در زمينه هايي مانند بازاريابي ، تجارت ، علوم كامپيوتر يا رشته هاي تحصيلي مرتبط مورد نياز است. در صورت وجود تعداد كمي ، برنامه هاي مطالعه به طور خاص برنامه هاي SEO را ارائه مي دهند. SEO زيرمجموعه اي از مشاغل مرتبط با بازاريابي است كه شامل دانش تخصصي در فنون موتور جستجو ، بازاريابي مصرف كننده ، تحقيقات كلمات كليدي و ساير جنبه هاي بازاريابي وب است. از كجا مي توانم فرصت هاي شغلي بازاريابي را پيدا كنم؟ مكان مناسبي براي جستجوي مديريت تبليغات سئو و ساير انواع شغل هاي بازاريابي ، هيئت مديره ارسال شغل دانشگاه يا كالج است كه ممكن است در بخش هاي تجاري ، دارايي ، علوم كامپيوتر يا بخش بازاريابي دانشگاه موجود باشد. در بسياري از موارد ، شما لازم نيست كه در مدرسه دانش آموز باشيد تا از اين منابع استفاده كند. منابع آنلاين برجسته بسياري براي يافتن فرصت هاي شغلي در بازاريابي وجود دارد - يك جستجوي ساده گوگل مي تواند اطلاعات زيادي را به همراه داشته باشد. پورتال هاي اينترنتي آنلاين همچنين مي توانند با آوردن بهترين مجموعه در دسترس از باز هاي شغلي بازاريابي همه در يك مكان اطلاعات خوبي را در اختيار شما قرار دهندكارفرمايان در يك مدير كمپين سئو به دنبال چه چيزي هستند؟

كارفرمايان به دنبال يك مدير مبارزات انتخاباتي هستند كه بتواند با برنامه ريزي براي توليد محتواي 
باهوش و با استفاده از ابزارهاي تحليلي مناسب ، رتبه موتورهاي جستجوگر مشتري را به صدر 
موتورهاي اصلي جستجو كند. شركت ها در مديريت پروژه به دنبال تجربه و توانايي هستند.
 شما بايد در حين انجام مراحل لجستيكي كه در انجام يك كارزار موفقيت آميز جستجوگرها نقش دارند ،
 بتوانيد توپ هاي زيادي را در هوا نگه داريد. بسياري از كارفرمايان مدرك ليسانس در رشته كامپيوتر ،
 بازاريابي ، تجارت يا امور مالي را ترجيح مي دهند ، اما اگر تجربه سئوي خوبي داشته باشيد ،
 ممكن است بتوانيد اين نياز را دور بزنيد. دانش زبانهاي رمزگذار رايانه اي مانند HTML 
، JavaScript و CSS اغلب نيز لازم است. شما بايد بتوانيد ارتباط برقرار كنيد ، چه به صورت شفاهي
 و چه به صورت كتبي ، و يك سازمان چند كاره باشيد.

چگونه مي دانم شغل مدير كمپين سئو براي من مناسب است؟

براي مرور توضيحات شغلي مدير بازاريابي سئو ، و همچنين ارسال مطالب در مورد انواع ديگر 
افتخارات شغلي بازاريابي ، كمي وقت بگذاريد. علايق و توانايي هاي خود را با توضيحات 
شغلي و شرايط مورد نياز انواع كارفرمايان مقايسه كنيد. اگر فهميديد كه علايق و مهارت هاي
 شما مطابقت خوبي دارد ، دنبال تحصيل در بازاريابي باشيد ، يا اگر قبلاً داراي بازاريابي هستيد ، 
برخي از دوره هاي تكميلي را در علوم كامپيوتر و بازاريابي اينترنتي اضافه كنيد. اگر اهل كامپيوتر 
هستيد ، در مورد بازاريابي عمومي آگاه هستيد ، به صورت كتبي به خوبي ارتباط برقرار مي كنيد 
و از كار در يك تيم خلاق لذت مي بريد ، بايد به عنوان مدير كمپين SEO جستجوگر شغلي را در نظر
 بگيريد.
https://www.marketingcrossing.com/article/220816/What-an-SEO-Manager-Is-and-How-to-Become-One/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.