بيش از 50٪ ترافيك به كتابخانه آنلاين ويلي مستقيماً از طريق Google ، Google Scholar و ساير موتورهاي جستجو صورت مي گيرد. ويلي تمام تلاش ممكن را انجام مي دهد تا اطمينان حاصل شود كه كليه مطالب تحقيق در نتايج جستجوي Google و ساير موتورها قابل مشاهده و رتبه بالا است. شما همچنين مي توانيد نقش به سزايي در بهينه سازي نتايج جستجو براي مقاله خود داشته باشيد - كمك به افراد براي يافتن ، خواندن و استناد به كار شما.
5 نكته براي افزايش قابليت كشف موتور جستجوي مقاله شما شبكه ويلي براي اطلاعات بيشتر در مورد اين و ساير موضوعات ، وبلاگ ما را بررسي كنيد.
1. عنوان دوستانه موتور جستجو ايجاد كنيد1-2 كلمه كليدي مرتبط با موضوع خود را درج كنيد كلمات كليدي خود را در ميان 65 شخصيت اول عنوان خود قرار دهيد عنوان خود را كوتاه نگه داريد در نظر بگيريد كه عبارتي را از عنوان خود به جمله اول يا دوم چكيده منتقل كنيد
2. چكيده خود را بهينه كنيد يافته هاي اساسي و كلمات كليدي را در دو جمله اول چكيده خود قرار دهيد فقط دو جمله اول معمولاً در نتايج موتور جستجو نمايش داده مي شوند3-6 بار كلمات كليدي خود را تكرار كنيد فراموش نكنيد كه هدف از چكيده بيان نكات كليدي تحقيق شما ، به روشني و مختصر است .
3. در كل مقاله خود از كلمات كليدي استفاده كنيد كلمات كليدي را در عنوان (1-2) ، انتزاعي (2-3) و زمينه هاي كلمات كليدي (5-7) درج كنيد كلمات كليدي ممكن است عبارات كلمات كليدي باشند نه فقط كلمات تك كلمات كليدي را در عناوين خود نيز گنجانيد عناوين موتورهاي جستجوگر را به ساختار و محتواي مقاله شما نشان مي دهند كلمات كليدي خاص را در Google Trends و ابزار كليد واژه Google Adwords پيدا كنيد به ياد داشته باشيد كه كلمات كليدي براي خدمات A&I و همچنين سئو مهم هستند از كلمات كليدي متناسب با زمينه خود استفاده كنيد اگر مطمئن نيستيد ، كلمات مورد استفاده در مقالات اصلي حوزه خود را بررسي كنيد بگذاريد كلمات كليدي به طور طبيعي و به شكلي متني جريان پيدا كنند موتورهاي جستجو از تكرار بيش از حد كلمات كليدي ، معروف به پر كردن كلمات كليدي ، بيزار هستند و ممكن است مقاله شما را "غيرحرفه" كنند ، و پيدا كردن آنلاين را دشوار مي كند.
4- سازگار باشيد در تمام طول مقاله به اسامي و ابتداي نويسنده به روشي مداوم مراجعه كنيد به ياد داشته باشيد كه با همه انتشارات قبلي آنلاين مطابقت داريد
5. ايجاد پيوندها پيوند به مقاله خود در رسانه هاي اجتماعي ، شبكه سازي و سايتهاي نهادي خود هرچه پيوندهاي شما به مقاله شما محدودتر باشد ، موتورهاي جستجوگر بيشتري مانند Google ، محتواي شما را ارزشمند و برجسته مي كنند همكاران را ترغيب كنيد تا به مقاله شما پيوند دهند هرچه تعداد پيوندهاي بيشتر از افراد محترم / سايتهاي مورد اعتماد بيشتر باشد ، اين اثر از قدرت بيشتري برخوردار مي شود. فراموش نكنيد كه همين كار را براي آنها انجام دهيد!
- یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ ۲۳:۰۰ ۷۸ بازديد
- ۰ نظر