چرا اتوماسيون بازاريابي مهم است؟
ما به عنوان يك جامعه ، هر كجا ممكن است در حال اتوماتيك كردن هستيم. توسعه فن آوري براي به عهده گرفتن وظايف دشوار و فني كه ممكن است ما دوست نداشته باشيم آنها را انجام دهيم ، و سپس تماشاي آن كارهايي را با مقياس ، دقت و تأثير افزايش يافته انجام دهيد. در بازاريابي ، اين نقش نرم افزار اتوماسيون بازاريابي است.
با نزديك شدن به GDPR ، براي جلوگيري از مجازات هاي شديد ، همه مشاغل بايد در ارتباطات بازاريابي خود كاملاً تجديد نظر كنند. استراتژي هاي بازاريابي كه در اطراف نرم افزار اتوماسيون ساخته شده است ، توانايي پاسخگويي به اين چالش ها را دارند. در سالهاي اخير ، ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي ارزش خود را در بين انواع مشاغل ثابت كرده است ، و به طور كلي به بخشي جدايي ناپذير از بازاريابي آنلاين و استراتژي بازاريابي تبديل شده است. اما اكنون ، زمان واقعاً مهم است. ارتباطات به موقع و بسيار شخصي شده با مخاطبين ايميل موجود هرگز حياتي نبوده است. اتوماسيون بازاريابي موفقيت در حفظ مخاطبين پست الكترونيكي را از طريق جريانهاي كاري با ايميل باليني كه به خوبي اداره مي شوند ، افزايش مي دهد و در افزايش درآمد مشتري هاي موجود از طريق كمپين هاي پرورشي حتي مؤثر خواهد بود. در اينجا چگونگي افزايش درآمد مشتريان فعلي خود با استفاده از اتوماسيون بازاريابي بيشتر آورده شده است. در B2B ، اصطلاح اتوماسيون بازاريابي در همه جاي كشور به هم پيوسته است و مرتباً با CRM برابر مي شود. اين مورد نيست. بنابراين وقتي در مورد اتوماسيون بازاريابي صحبت مي كنيم دقيقاً منظور ما چيست؟
اتوماسيون بازاريابي چيست؟
اصطلاح اتوماسيون بازاريابي به نرم افزار و فناوري اطلاق مي شود كه وظايف و اقدامات بازاريابي را در تمام كانال ها به صورت خودكار انجام مي دهد تا در زمان ، انرژي و هزينه نشانگر صرفه جويي شود. نرم افزار اتوماسيون بازاريابي مي تواند محتواي رسانه هاي اجتماعي را منتشر كند ، گردش كار الكترونيكي را مديريت كند و روشي بسيار مؤثر براي كسب و كارها براي شخصي سازي ارتباطات بازاريابي براي پرورش چشم انداز در طول سفر خريدار است.
در حالي كه CRM ها بطور خاص ابزاري براي فروش هستند ، ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي (يا نرم افزار اتوماسيون بازاريابي) به دليل داشتن ارتباطات بازاريابي بسيار شخصي سازي شده به صورت انبوه شناخته شده اند. به طور صحيح و يكپارچه ، ارتباطات فروش و بازاريابي را متمركز كرده و باعث افزايش كارآيي و تأثير هر دو تيم مي شود. معني - اين مناسب براي B2B است.
اتوماسيون بازاريابي ايميل چيست؟
اتوماسيون بازاريابي از طريق ايميل يكي از اجزاي اصلي استراتژي اتوماسيون بازاريابي است. نرم افزار اتوماسيون ايميل اجازه مي دهد تا بازاريابان بتوانند گردش كاري دقيق با ايميل ايجاد كنند تا مخاطبان خود را با ارتباطات مناسب و در زمان هاي مناسب هدف قرار دهند. با از بين رفتن GDPR ، اتوماسيون بازاريابي از طريق ايميل بايد به عنوان راهي براي تعامل و دو برابر كردن مخاطبين ايميل موجود در نظر گرفته شود. كمپين هاي بازاريابي خودكار ايميل مي توانند از جهات مختلف اندازه گيري و تنظيم شوند. اين يك مزيت بزرگ است. درك معيارها - نرخ باز ، كليك بر روي نرخ ، و غيره - و آزمايش A / B - خطوط موضوع ، تصاوير ، قالبها ، كپي و غيره - اجازه مي دهد تا كمپين هاي بازاريابي ايميل در اطراف مخاطب خاص مورد نظر خود ساخته شوند. با اتوماسيون ايميل در كار نيست ، پايان اين ارتباط شخصي نمي تواند پايان يابد.
گردش كار نامحدود را همزمان انجام دهيد
با چشم اندازهايي كه ممكن است از كار بيفتند ، ارتباط برقرار كنيد
طرف هاي علاقه مند را با اطلاعات / پيشنهادات مربوط به موقعيت مكاني آنها در سفر خريدار ، نزديك به فروش كنيد
اتوماسيون بازاريابي چگونه كار مي كند؟
ابزارها و نرم افزارهاي اتوماسيون بازاريابي با آسان كردن فرآيند تقسيم مخاطبان ، اجراي ساده كمپين هاي بازاريابي پيچيده را امكان پذير مي سازند. 60٪ از بازاريابان B2B مي گويند در 18 ماه گذشته بيشتر روي بهبود بخش بندي مخاطبان و افراد متمركز شده اند. فروش "دولت بازاريابي" (2017) اتوماسيون بازاريابي با هدف قرار دادن بخش هاي مخاطبان در كانالهايي كه از آنها استفاده مي شود ، با محتواي مورد علاقه / ارتباط خاص با وضعيت آنها ، كار خود را با تقسيم و فتح انجام مي دهد. اما به خوشايندترين حالت مشتري محور قابل تصور است.
اتوماسيون بازاريابي با تقسيم و فتح كار مي كند. اما به خوشايندترين حالت مشتري محور قابل تصور است. اتوماسيون بازاريابي با ايجاد تمركز بر روي تفسير داده ها و استراتژي مبارزات انتخاباتي ، مي تواند ارزش اصلي خود را براي به دست آوردن ارتباطات چند كانال ، پرورش چشم اندازها ، مشتري ها و هدايت در تمام مراحل سفر خود به صورت 24/7 بدست آورد. در ابتدا ميزان و اتوماسيون بازاريابي مي تواند گيج كننده باشد ، بنابراين هنگام شروع كار با يك نرم افزار جديد بايد صبور باشيد. اتوماسيون بازاريابي نبايد به عنوان يك مشكل فوري براي مشكلات بازاريابي اعلام شود. تقريباً 63٪ از شركتها انتظار دارند ظرف شش ماه از اجراي (مزاياي ايميل) از مزاياي اتوماسيون بازاريابي مطلع شوند. براي پشتيباني از نرم افزار اتوماسيون بازاريابي ، شما به استراتژي مبارزات انتخاباتي قوي و نشانگرهايي نياز داريد كه ابزارهايي را كه استفاده مي كنيد درك كنند. هنوز علاقمند است؟ در اينجا مزاياي اساسي اتوماسيون بازاريابي آورده شده است ، پس از آن بهترين سيستم عامل هاي اتوماسيون موجود را براي شما انتخاب خواهيم كرد.
چرا از اتوماسيون بازاريابي استفاده مي كنيم؟
وقت صرفه جويي است اتوماسيون بازاريابي در زمان زيادي صرفه جويي مي كند. هفته اي تقريباً 6 ساعت در پست هاي اجتماعي. چگونه مي توان با اتوماسيون تنظيم قرارهاي مشتري ، 80٪ زمان بيشتر صرفه جويي كرد. يا چگونه در مورد همه اين دلايل ديگر كه به خوبي در اين اينفوگرافيك ميزبان در Entertainur.com قرار داده شده است ، چگونه است. بالاتر و بالاتر از CRM شما مي رود CRM بيشتر يك ابزار فروش است. اطلاعات تماس ، عادات ، و غيره را ذخيره مي كند ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي فراتر از اين است. با يكپارچه سازي CRM ، اتوماسيون بازاريابي قابليت فروش يك CRM خوب را به وجود مي آورد تا ابزاري جامع ايجاد كند كه هم بازاريابي و هم ارتباطات فروش را در يك بستر آسان و آسان براي مديريت سكو تحت پوشش قرار دهد. اين بدان معني است كه هر دو تيم مي توانند در راستاي اهداف رشد درآمد و بازاريابي ROI با يكديگر همكاري كنند.
داده محور است اين بدان معني است كه قابل اندازه گيري و بسيار سازگار است. در دنياي ديجيتال به سرعت در حال تغيير و به هم ريختگي ، اين بسيار با ارزش است. با دسترسي به KPI بحراني ، يك ابزار خوب اتوماسيون بازاريابي به شما امكان مي دهد مستقيماً ROI را در هر كمپين خاص دنبال كنيد. اين بدان معني است كه شما مي دانيد چه چيزي كار مي كند ، چه چيزي نيست ، و مي توانيد در زمان واقعي تغييرات لازم را ايجاد كنيد. يك تجربه نام تجاري ثابت را ارائه دهيد ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي هيچوقت روز بدي را تجربه نمي كنند و آنها هرگز از ضرب و شتم دور نمي شوند. هر تعاملي كه از طرف شما وارد آن شود ، به كمال ، به طور مداوم با مارك ، و پر از زندگي به پايان مي رسد. شخصي سازي در انبوه ما قطعاً اين مورد را پوشش داده ايم. اين تنها به اين دليل است كه توانايي اتوماسيون بازاريابي براي ارائه ارتباطات بازاريابي بسيار متناسب در مقياس بزرگ ، قويترين پاسخ به اين سؤال است كه چرا از اتوماسيون بازاريابي استفاده مي كنيد.
در صورت نياز به اثبات ...
پيام هاي ايميل شخصي شده به طور متوسط 14٪ نرخ تبديل را بهبود مي بخشند و 10٪ تبديل مي كنند. -آبردين ايميل هايي با خطوط موضوع شخصي ، 26٪ بيشتر احتمال باز شدن دارند. - مانيتور كمپين 74٪ بازاريابان مي گويند شخصي سازي هدفمند باعث افزايش جذب مشتري مي شود. - مشاوره ROI بازاريابي را افزايش دهيد! امروز ، تمام تلاشهاي بازاريابي شما بايد مبتني بر ROI باشد. نرم افزار اتوماسيون بازاريابي بهترين روش براي پيگيري ، اندازه گيري تأثير و بهبود ارتباطات بازاريابي و فروش شما با يك طرز فكر رشد اقتصادي است.
- جواد جمعه ۰۲ خرداد ۹۹ ۲۳:۰۱ ۸۸ بازديد
- ۰ نظر