راهنماي مبتدي براي بازاريابي اينستاگرام

سئو سايتتون رو به ما بسپاريد.

منظور از توليد محتواي سئو محور چيست؟
اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال
9 روش براي بهبود رتبه بندي SEO در بازاريابي محتواي خود
مدير سئو چه كاري انجام مي دهد؟
بهترين زمان براي اجراي Google Ads
توضيحات متا چيست؟

راهنماي مبتدي براي بازاريابي اينستاگرام

راهنماي مبتدي براي بازاريابي اينستاگرام

اينستاگرام يك تجارت بزرگ است. پلت فرم رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاري عكس و فيلم ، كه در سال 2010 راه اندازي شد ، در بازاريابي برند مشهور شد. به گزارش Hootsuite ، بيش از 17 ميليون مشاغل اكنون هر ماه در اينستاگرام تبليغ مي كنند. اگر مي خواهيد به آنها بپيونديد ، گزينه هاي متنوعي براي تبليغ مارك شما براي كشف شما آماده است. يك ميليارد اكانت اينستاگرام هر ماه فعال است و هر روز بيش از 500 ميليون اكانت اينستاگرام فعال هستند. اين افراد و مشاغل زيادي در گوشه و كنار جهان هستند. در حقيقت ، بيشتر كاربران اينستاگرام در خارج از ايالات متحده مستقر هستند. اينستاگرام روشهاي زيادي براي دستيابي به طيف گسترده اي از بازارهاي مختلف ارائه مي دهد ، اما هيچ دليلي براي احساس گم شدن وجود ندارد. ما اين راهنماي بازاريابي اينستاگرام را براي كمك به شما در پر كردن شكاف ها نقشه برداري كرده ايم. براي ترسيم يك كمپين بازاريابي موفق در اينستاگرام براي شركت يا مارك خود آماده شويد.

اهداف بازاريابي
اينستاگرام برندها به دلايل مختلف ، در اينستاگرام به بازار عرضه مي كنند. برخي از اهداف آنها ممكن است در انجام اين كار عبارتند از: تقويت آگاهي از برند: تأكيد اينستاگرام بر عكس و فيلم مي تواند به شناخت سريع و بصري برندها در بازارهاي جديد كمك كند. Driving Traffic وب سايت: چه از طريق امكاناتي مانند پيوندها در بايگاني اينستاگرام خود ، تماس با اكشن يا استوري اينستاگرام ، مارك ها از اينستاگرام براي هدايت ترافيك به وب سايت هاي خود استفاده مي كنند. توليد آگهي هاي تبليغاتي: ميزان نامزدي بالاي اينستاگرام ، هدف گذاري در مكان و دسترسي عظيم مي تواند به برندها در توليد هدايت بيشتر كمك كند. Boosting Conversions: Instagram اين تبديل را افزايش مي دهد. به عنوان مثال ، مارك هايي مانند Laغير مجاز مي باشدte و Gap بازده چشمگير در هزينه تبليغات و نرخ كليك بالاتر از كمپين هاي بازاريابي اينستاگرام 2018 خود را نشان دادند. استخدام استعداد: شركتهايي كه از مشاور مشاور تاكو بل استفاده مي كنند ، از اينستاگرام براي استخدام استعداد استفاده مي كنند و به كارمندان آينده نگر جلوه هايي از فرهنگ شركت خود ارائه مي دهند. تقويت ترافيك فروشگاه و / يا فروش فروشگاه: پست هاي قابل فروش اينستاگرام مي توانند مشتريان را مستقيماً به درب آنلاين يا آجر و ملات شما تحويل دهند. افزايش دسترسي: اينستاگرام با محبوبيت جهاني خود ، دسترسي گسترده و عميقي را براي بازاريابان و مارك هاي تجاري ارائه مي دهد. مشاركت در حال رشد: پيروان وفادار اينستاگرام دوست دارند ، اظهار نظر و به اشتراك بگذارند ، اين كمك مي كند تا مارك ها درگير شوند و اعتماد به نفس خود را برقرار كنند. بخش اصلي استراتژي برنده اينستاگرام نايك افزايش تعامل است زيرا اين برند بر شخصي سازي پيروان خود تمركز دارد. معرفي محصولات يا خدمات جديد: تأكيد اينستاگرام بر عكس ها و فيلم ها باعث مي شود تا يك مكان بهينه براي توجه به خدمات يا محصولات جديد يك مارك با پست هاي ديدني جذاب باشد. ارتقاء ارزش هاي تجاري و يا تاريخچه شركت: شركت ها و مارك هايي كه مدتي است كه وجود دارند ممكن است براي مصرف كنندگان جوان آنچنان آشنا نباشند. آنها مي توانند همانطور كه IBM انجام داده است ، با تصاوير جالبي كه جنبه هاي جذاب تاريخ آنها را به نمايش مي گذارد ، جلب توجه كنند. آنها همچنين مي توانند به مصرف كنندگان نشان دهند كه مقادير يكساني دارند.

انواع تبليغات اينستاگرام
اينستاگرام انواع مختلفي از تبليغات را ارائه مي دهد كه مارك ها مي توانند از آنها براي بازاريابي استفاده كنند. اينها شامل تبليغات نمايش به صورت اسلايد ، تبليغات عكس ، تبليغات ويديويي ، تبليغات چرخ فلك ، تبليغات Stories ، تبليغات مجموعه و تبليغات درون برنامه است. به عنوان مثال ، تبليغات نمايش پرده اي به مارك ها اجازه مي دهد تبليغات ويديويي سبك را از عكس هاي ثابت ايجاد كنند. در صورتي كه مايل به صرف پول يا زمان صرف عكسبرداري از موارد جديد نيستيد ، به مارك ها اجازه مي دهد از تصاوير قبلي خود استفاده كنند. با تبليغات چرخ فلك براي Instagram Stories ، برندها مي توانند محصولات خود را از طريق چرخش تصاوير و فيلم ها بفروشند. تبليغات در اينستاگرام با هدف قرار دادن بازارهايي كه مارك ها مي خواهند به آن دسترسي پيدا كنند ، كار مي كند. اين به آنها امكان مي دهد مخاطبان را بر اساس گزينه هايي مانند مكان ، رفتارها ، جمعيتي و علايق انتخاب كنند.

مخاطبان هدف اينستاگرام
مخاطبان اينستاگرام نسبت به فيس بوك جوان تر هستند ، زيرا بيشتر جمعيتي اينستاگرام در نوجواني ، بيست سالگي يا اوايل دهه سي سالگي آنها است. با اين حال ، كاربران اينستاگرام بالاي 50 سال در حال صعود هستند ، زيرا با استفاده از رسانه هاي اجتماعي راحت تر مي شوند. در آمريكا بيش از 56 درصد از كاربران اينستاگرام زن هستند. همچنين كاربران اينستاگرام به احتمال زياد به جاي حومه شهرها زندگي مي كنند و احتمالاً تحصيلات دانشگاهي دارند. طبق گفته هاي Hootsuite ، شصت درصد افرادي كه شش چهره يا بيشتر از اينستاگرام استفاده مي كنند. اكثر براكت هاي درآمد زير كه استفاده نسبتاً قابل توجهي از سيستم عامل را نيز مشاهده مي كنند. اگر مارك شما از قبل در اينستاگرام است ، مي توانيد با مراجعه به Insights و كليك روي Audience ، آمار پيروان خود را بر روي برنامه به راحتي مشاهده كنيد. در آنجا مي توانيد پيروان اينستاگرام خود را بر اساس سن ، جنسيت و موقعيت مكاني پيگيري كنيد. اينستاگرام براي مارك هاي مصرف كننده و B2B به بازارهاي هدف مي رسد و دنيايي از امكانات را براي شما ايجاد مي كند تا بتوانيد ارتباطات ارزشمند برقرار كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.